dimarts, 23 de desembre del 2008

De visita solidària per Alcoi

Un dia molt agradable el que tinguerem el dissabte en Alcoi, arribarem cap al mig dia.
La prova era nadar 30 minuts (28 m exàctament) i fer els màxims metres possibles. Dos nadadors per cadascun del tres carrils habilitats per a l'ocasió.

A les 13'30 hores em tocava nadar a mi, l'organització ho tenia tot molt ben controlat, 5 minuts avans de cada "tanda" cridaven als participans, jo nadava en el carril 2 junt a Vanessa Hueso, una nadadora de Valencia que a la fí guanya a la seua categoria i va ser segona fèmina de la general.

Puntuals d'horari tocà una bocina que marcava l'inici, començem a nadar....
Sense presa però sense descans, aixina pasen els 28 minuts que habia que nadar, Vanessa i jo acabem amb la mateixa distancia recorreguda (1.650m), estic content...
Per acabar el matí dinarem en un restaurant italia bona cosa de pasta per a repondre forçes, jejeje.
Fins ací el que puc contar del que ha segut per a mi una bona experiència i espere es puga repetir en pròximes edicions.
Ací baix podeu vore un video de la meua participació, dura un minutet, jo soc el del banyador roig....



I també algunes fotos:

http://picasaweb.google.es/nabatrim/MaratSolidariNataciDAlcoi#