diumenge, 6 de febrer del 2011

BON DIA, BONA MAR I BONA COMPANYIA


Cap a la Penyeta del Moro

Que més és pot demanar ??? el passat dissabte 5 de Febrer varem quedar uns quans "lok@s" de la natació per a aprofitar la bona presència del Sol pre-primaveral.

Les millors quedades són amb diferència les de "pensat i fet" i així ho varem fer. A principi de setmana com si que la cosa no volguera ens posarem d'acord en fer una quedada aquàtica, el problema el teniem en que no sabiem on anar, si a València o a Gandia, ací és on jo em vaig posar pel mig i vaig dir...a Cullera ¡¡¡ al mig d'entre les dos ciutats d'abans, jejejeje...


Només arribar ens trobem per davant el millor escenari possible, la mar com un bassal, el sol volent calfar el matí i amb èxit, i una cuadrilla de NADADORS amb majúscules i tot.
Estavem Selina Moreno, Elena Borja, Ana Terencio, Charo Cholbi, Ineke Weekers, David Vicent, Frans Nebot i jo.
Aprofitant que tampoc és veien moltes embarcacions per la Bahia de Cullera anarem nadant fins a la penyeta del moro, li donarem la volta i tornarem, per a un total d'uns 2200m apròx. amb un temperatura de l'aigua de 12º i fora a d'uns 15º.


Per acabar Selina, Frans i jo ens llevarem el neopré i ferem uns 10 minuts més d'entrene sense cap protecció, a pel ¡¡¡ mare meua quina sensació més espectacular, jajajajaja...pareixia que la pell em cremaba.


La veritat és que ho soportarem prou be i amb l'ajuda del sol i al no fer gens d'aire fora l'aigua, no tinguerem cap problema a l'eixir pel fred.

Després i com a bons amics ho cel.lebrarem dinant allí mateix a Cullera.

Un dia perfecte...

4 comentaris:

krisss ha dit...

jajaja, esteu bojos!! ai sense neopre!! i va i diu q li cremava la pell!!

jajaja, això són falta de sensacions extremes... clar com no pots arribar a ser com el GRAN TATOO!!...

jajajajja

Trim ha dit...

Però que punxa que eres, li vaig dir al Tatoo de vindre i em dir que "nanai de la xina", jejejeje...

No podreu amb mi ¡¡

I tu comprat ja el neopré ¡¡¡

jejejeje

kris ha dit...

jajaja, t'ha dit qno perque necessita reptes més grans... això no li resulta prou motivant!!!

Seguiré esperant a qme'l regale el tio Pau!! jajaja.

Ja t'aniré informant de cm va lo de la subvenció! jeje

DR.TATOO ha dit...

ehyyyy pero que pasa TRIM como te atreves hablarle asi a mi pequeña KRIS,,,,tu deberias decir XE TE VAIG A COMPRAR UN NEOPRENO,,,
Pobreta amb lo xicoteta que es...
y si iba a ir yo,...si en julio me entro una hipotermia imaginate ara..