divendres, 18 de març del 2011

ENTRENE FALLER CN SUECA

D'esquerra a dreta dalt: Nacho Serrano, Crisssssss, Silvia Martí, Jo i Didac, baix: Adolfo, Cinta i Cinteta i Juanvi.


Ja fa dies que estem en Falles i la cosa per alguns malalts d'aigua com jo no canvien per a res.

Avuí dia 18 de Març em quedat uns quans membres del CN Sueca per a entrenar ja que per la vesprada la piscina no obri.


A Sueca les Falles és la FESTA per excelència més important de l'any, més que les mateixes festes patronals de setembre, quasi la mitat de la població és fallera, molt fort de veritat, ens agrada moltissim la festa fallera als suecans, jejejeje...m'imagine que el que estic contant passarà a molt pobles o ciutats de València però és que m'agrada dir-ho, SUECA ÉS FESTERA ¡¡¡



ESTEM EN FALLES O SIGA QUE AQUESTA NIT TOCA FESTA ¡¡¡ demà ja parlarem, si puc... jajajajaja.

2 comentaris:

Rafa Muñoz ha dit...

vinga pau, d'aci no res estem junts entrenant de nou,,,, una abraçada a tots els del c.n. Sueca, endavant amb els entrenes que esta Cris ve molt forteta, jeje. dew.

KRISSS ha dit...

Miralos als dos, sereu ignorants!!

Espereu-se que KRIS, encara no s'ha ficat en marxa... estic maquinant estratègies amb el meu mestre... aneu tremolant aneu!

JAJAJAJAJ( Sonrisa malévola)