diumenge, 22 de febrer del 2009

EL MEU GERMÀ SECRET


Qui ho anava a dir que "la bomba Navarro" era germà meu, la foto en qüestió està feta a València el dia que la Selecció vingue a jugar un partit amistos, en acabar el partit em vaig fer fotos amb Calderon(Toronto Raptors, NBA), Sergio Rodriguez(Portland, NBA), Alex Mumbrú(Real Madrid), Berni Rodriguez(Unicaja) , Jorge Garbajosa(Kimkhi, Russia) i el meu germà Joan Carles Navarro(Fc. Barcelona)...

Com diuen per ahi, qualsevol paregut és coincidència...serà el color de la samarreta ?, la barba de 4 dies ?, el blanc de la cara per culpa del flash de la càmera ?, que penseu ? li demane la prova de paternitat ?? jejejeje...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues nada TRIM, tendras que hablar con LA BOMBA haber que le parece a él este parecido...
ara como tenemos que llamarte LA BOMBA TRIM DE SUECA..JIJIJI

Trim ha dit...

Ostia no !!! que suena a mariconazo, jajajaja...

Ya te has apuntado a Nazaret, que pruebas haces ???, yo nadare 50 libres, 100 libres y 200 libres + relevos 4x50 estilos (mariposa)

Anònim ha dit...

Pues yo me apuntado sino me recuerdo mal, ya que se dije al entrenador hace tiempo. 100 mariposa, 100 braza y creo que 50 mariposa y tambien 4x50 estilos y yo hago crol.
nos vemos alli y nos tomaremos algo ya que vamos a estar todo el dia.