dimarts, 3 de març del 2009

MASTERS DE NAZARET


Ja tenim ací la segona prova del Circuit Autonomic Masters de la CV organitzat per la Federació de Natació, aquesta vegada serà la piscina de Nazaret la que acollirà aquest esdeveniment.

Diumenge dia 8 de Març a partir de les 10 del matí es tornaran a vore els millors nadadors masters i pre-masters de tota la comunitat i algún que altre de fora també.

Del meu club, el CN Sueca anem més de 20 nadadors, per primera vegada farem dos equips de relleus, tot un èxit.

Aquesta vegada seran 4 les proves que nadaré, 50 metres lliures, 100 metres lliures, 200 lliures i la prova de relleus 4 x 50 estils, jo nadaré la papallona.

Les espectatives personals seran més exigents que les de la prova anterior del mes de Desembre passat a Castelló, on vaig debutar, crec que he millorat una mica més i prova d'això son els temps als test que fem amb l'ajuda de l'entrenador.

Estem perfeccionant (si es pot així, jajaja) la tècnica de viratges, cosa important a l'hora de retallar algún segonet en proves rapides com aquestes, a mi em costa molt fer-lo, ja que encara que parega mentira tinc problemes d'orientació baix l'aigua...

Vaig a fer una xicoteta predicció o porra dels temps que crec que faré a les diverses proves, jejeje...

-50 metres lliures: Si va tot be pot ser baixe de 32 segons(molt complicat per a mi)...
-100 metres lliures: Tot el que siga baixar de 1'17 0 1'16 per a mi estarà perfecte.
-200 metres lliures: Ací es molt arriscat dir un temps, aprox. 2'55 crec que puc fer, ja vorem...
-4 x 50 relleus (papallona): En arribar be i amb bon estil tinc prou.

Ja contaré si la predicció es compleix o no...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

vaig a fer la meua predició!!!!!
, vas a baixar de temps els 50 metres y 100 metres lliures i los 200 mtres vas a pinxar...qui mamon que soc.
es broma amic vas a ferlo molt be, com jo.
jo no espere baixar en ninguna prova, la semana pasada no entrene molt i esta solo 2 dies. ja vorem.
el dimunge nos veremos
adeu amic.

Trim ha dit...

Vorem com va tot, ara mateix estic fotuded, tinc com una xicoteta esguince cervical, ahir no vaig poder nadar casi del dolor que tenia........con collarin también se puede nadar ???