dimarts, 12 de gener del 2010

TINC 2010 GANES DE GAUDIR...




Ja fa dies que tenim el nou any, 2010 ¡¡¡ bon número...aquest any comença un poc extrany per a mi, tinc que posar-me ja les piles i entrenar de valent, els Nacionals Màsters de Castelló ja estan ahi i els meus entrenaments post-descans fa poc que han començat.


Vaig acabar l'any molt agoviat, em feia falta descansar i això és el que vaig fer, feia prop d'any i mig que no paraba de nadar, la sensació que tenia era com si portareu un "lastre" enganxat i cada vegada es fera més dur creuar la piscina...horribilis ¡¡¡ la paradeta de 20 dies és molt dura psicològicament, jejejeje...he pogut anar dos vegades a "tocar" l'aigua i poc més, és molt important que el cos s'oblide de les males sensacions.


Ara crec ja estic totalment renovat, de veritat, és miraculos vore el que fa descansar...ja tinc ganes de gresca, de càstic, de palo, jejejeje.


Aquest 2010 vullc disfrutar molt de la natació, dels amics i tota la gent que envolta aquest "mundillo" però també d'altres esports...alguna carrereta popular amb els meus amics de Sueca. TATOO ¡¡¡, aquest any segur que correrem junts alguna cursa.


De travessies no vullc parlar encara...i de reptes menys ¡¡¡ l'Estret no es menejarà d'on està...ja vorem.

Ara toca entrenar fort i també gaudir de la vida com cal, sense preses, sense presions de cap tipus...

5 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

ESTA CLAR QUE SENSE PRESES,,pero para el estiu te vaig a posar les piles...cada dia que pasa m'agrada parlar en valencia..
PARA MI ERES UNA MIQUETA NENAZA..es que no se dir en valencia LLORON...

Trim ha dit...

Crec que es diu "ploron", però no estic segur.

Jo si que et posaré les piles el pròxim estiu, jejejeje...ni Tabarca ni res de res, no et donaré cap oportunitat.

He parlat amb malicia, al estil malo de los blogs ??? ja vaig aprenent...jejejeje

WILLY ha dit...

SERPENT!!!!

DR.TATOO ha dit...

pero bueno que fa per axi el V.A CALLEJA tira de aqui no infectes este blog con tu bondad VES AGARRAR AMAPOLES...

cris ha dit...

Pau amb les teues ganes de fer coses i amb l'ilusió que poses a cada cosa q fas, aconseguixes donar-me'n a mi i fer-me riure!

moltes gràcies!