dijous, 8 de juliol del 2010

CRÒNICA TABARCA I PRÉVIA PERELLÓ PALMERES

Per fi he pogut seure davant l'ordinador "un ratet" i m'he decidit a escriure un nou post, aquesta setmana ve prou moguda per a mi ja que estem molt liats amb la TRAVESSIA PERELLÓ PALMERES.

Tots els dies em deia a mi mateix, avuí actualitze...

Primer parlaré de la Travessia Tabarca Santa Pola, cap de setmana de hotel a Santa Pola, el dia d'abans, platja, piscina, relax, La Roja...en fi moltes coses per a gaudir. Per la nit, mal dormir, mal dormir i mal dormir...sempre em passa el mateix a Santa Pola, els nervis...

El dia de la prova ganes de tot menys de nadar, de veritat, només de vore la mar com estava, la gent que érem més el cansament i les poques ganes que tenia, em varen caure els ànims per terra prou abans de començar, jo sempre intente animar la vetlada "animant" al personal diguent tonterietes per a marejar al personal i posar a més d'un nervioset, jajajajaja...



Eixida ràpida i busque gent amb qui nadar, buscant un grup desesperadament (nom de película, jejejejeje), la cosa prompte pinta mal, el ritme meu dels primers metres han sigut massa fort per a mi i m'he quedat sense apenes forces ni ganes, em pensava que aniria més còmode de ritme i res de res....bufffff ¡¡¡¡¡¡

De sobte veig a Chechu (Jesus Viñegla) i al seu amic Ruben, al principi vaig mal però prompte trobe ritme de respiració i braçada, als pocs metres de nadar amb ells em done compte que menys mal que he pogut enganxar-los ja que Chechu estava fent un "carrerón".
Els metres passen i ara sóc jo el que va pesat (i no per els kilos meus, jejejejeje), camí del km 4 o 5 comence a caure, per moments me quede del grup de Chechu però sempre una última espenta en forma de forta braçada em torna de nou als peus dels de davant meua...

A la fi arribe a meta amb 1h 43m, dos minuts menys que l'any passat però amb una sensació extranya, com si poguera haver-ho fet millor (sempre tinc aquesta sensació, jejejejeje...).

Li done l'enhorabona a Chechu per la travessia tan bona que ha fet, hem quedat dels 200 primers (jo el 197) de més de 700 nadadors. Sense més temps ni xarraeta ni res, marxem cap a l'hotel ràpidament per arreplegar "trastos" i cap a Cullera a passar el dia i dinar amb cunyats, nebots i sogres.

Fins ací la Tabarcada...

PRÈVIA PERELLÓ PALMERES (COM GUANYAR AL TATOO ??? )

Encara no sé com, sé que tinc que nadar el més fort que puga... sé que patiré, sé que passaré per moments de baixó moral, però el que si sé és que a Sueca sempre done més del que puc nadar, ja que nade a casa...

El més segur o més probable serà vore al Tatoo eixir abans que jo però puc asegurar que a pocs metres i sense temps per a res apareixeré jo amb el ganivet a les dents, o siga que no pares a res ni baixes els braços que ahí estaré jo, jajajajajaja.

TATOO VOY A POR TI ¡¡¡ PONTE NERVIOSO QUE TE VA A CAER LA DEL PULPO ¡¡¡ JAJAJAJAJA, EL PULPO DEL MUNDIAL HA DICHO QUE GANA TRIM Y NUNCA SE EQUIVOCA, JEJEJEJEJE...

2 comentaris:

DRT50 ha dit...

jijijiji..yo no he leido nada en el marca sobre que el pulpo va a ganar a dr. tatoo, VOY A SACO MAXO, NO PUEDO FALLAR EN TU CASA DAVANT DELS TEUS..
ES MAS ME VAIG A POSSAR EL BAÑATA DE LA ROJA...

Rafa Muñoz ha dit...

ei ei, que el polp eixe diu que guanya Rafa de toris, jeje, aixi que ni trim ni tatoo, ni banyador de la roja,,, bo pots posar-tel pero sapigues que vaig a per tots dos,,, jo alemnys ho intentaré,,, AVISATS ESTEU, JEJE. vinga fins diumenge.