diumenge, 26 de setembre del 2010

PICS DE FORMA O ESTATS D'ÀNIM ???




El misteri està servit, aquest estiu he passat per molts moments en que no sabia si estava K.O o O.K de forma en pocs dies de diferència...la ment és molt curiosa i de veritat que m'ha sorprés el vore com pot canviar ràpidament de forma el cos segons l'estat d'ànim de cadascú.

El exemple que vaig a posar crec que és prou evident, 27 de Juny Travessia Internacional Badia de Cullera 10km, em vaig trobar meravellosament be, a gust dins l'aigua, amb ganes de més, content...en fi, bon resultat en general.....seguim, 4 de Juliol, Travessia Tabarca - Santa Pola, arribava amb ganes de millorar el resultat de l'any anterior i creia que sabia com fer-ho.
A la fi, res de res, el cap em va dir que aquell matí a Tabarca no volia patir i així va ser...ay ay ay la ment, que cabrona és, jejejejejejeje...

Aquest estiu crec que he passat clarament (almenys per a mi) per dos bons moments de forma o d'ànim, al principi i al final de l'estiu, o siga les primeres i les últimes travessies, curiós, no ??
Amb una diferència, que a les travessies del principi d'estiu arribava ben entrenat i amb la ment molt clara i a les últimes travessies arribà millor el cap que el cos, ho sé perque les vacances i una parada de més de 10 dies amb bona cosa de "bons vicis" per al cos passen factura segur...
Però clar, no tot és passar l'estiu matinant els caps de setmana ni fent viatgets cap ací o cap allà buscant travessies, altres prioritats personals també tenen dret a pasar un estiu com cal...


Tornant al tema del post, que penseu ??? PICS DE FORMA O ESTATS D'ÀNIM ???

6 comentaris:

chechu ha dit...

Jajajaja, no busques excusas TRIM!!!! En Tabarca fuiste encerado :-P

Jajajaja...... No, en serio, yo creo que mitad de uno y 50% de lo otro, porque si estas hipermotivado, pero no has entrenado.... ya puedes intentarlo que no hay mucho que hacer. E igualmente al contrario: si estas en muy buena forma pero no tienes la mentalidad ni motivacion apropiada para la prueba en cuestión..... pues eso.
Ale y entrena amic que a ver si nos encontramos en alguna carrerita!!!!!!

DRT50 ha dit...

Estoy con mi amigo Chechu, yo estoy motivado para ir a correr y cuando termino, me pregunto PA QUE COÑO CORRERE, pero finalmente siempre estoy ahiiii.

kris ha dit...

Tatoo corres pa mantener ese cuerpo esbelto de tiburon benidormense!! jajaj, para tus fans... hay q seguir con el pabellón alto. ya sabes.. jaja

Espero no tener q decirte nunca, con lo q fuiste... y ahora...

jajaj, esteu xafats, ale entreneu qpodeu i ánim a trim q a tots ens costa començar.

L'any passat agotarem els mocadors, la crisi fa q este any ne qdn menos, ahorrem!!

Si vols un muscle ahi tens el del Tatoo q també se queixa, però jo aniria espai pq encra li qda cera de l'any passat.

bss

Trim ha dit...

Por partes...Chechu ¡¡¡ en Tabarca reconozco que me diste bien, la verdad es que lo pase mal...

Tatoo ¡¡¡ ahora mismo empleo mi tiempo mayoritarimente en mi bici de montaña...los entrenes de a pie los dejaré para dentro de dos semanas, de cara a las populares que quiero hacer.(Cullera, Sueca, ???)..es que si no me agobio mucho corriendo la verdad.


Kris ¡¡¡ y tu que, que vas a fer aquest hivern, te vorem per al pileta de Sueca o qué ??? al divendres començem amb Silvieta ¡¡¡

DRT50 ha dit...

PEQUEÑA KRIS,,,tu sabes que yo soy un tio mediatico DRT50 y este fisico lo tengo que mantener, como bien dices tu.
Este invierno me gustaria que quedaramos un dia para nadar por esas aguas valencianas, con neopreno, claro esta..porque si en julio me entro hipotermia imaginaros lo que me puede pasar en invern.
Empezar a buscar fecha y nos presentamos los de benidorm para luego comer un buena paella valenciana.

kris ha dit...

OK, me gusta la idea jeje. cuando kiera el señor bou de la ribera!! qel es q manda d valencia yo como todavis soy Pekeñita q decis vosotros... me qdaré en mi cama con mi peluche hasta q sepais cuando kereis qdar.

Me apetece un montón veros qste verano ha sido un caos.

Pauet!!! pos no se quan passaré a prendre el bany de moment no, esta vespra tinc metge i desp me miraré la cadera. I qsapigues qes real, no són excuses!!

QSepas TATOO qeste homenot de la ribera se mete mucho conmigo y me dice qsoy una llorona, y q no estoy lo suficientmente preparada para ser pececita. snif snif!! ;(

Xo yo creo q es pq nos tiene miedo, desp de las enceradas de este invierno, ya q sabe q no estuve al 100%. ;)

un beset pa los dos!

Tatoo cuida ese cuerpo serrano, y Trim cuida ixa pata negra jajaja.

per cert, no sabia q els cangrejitos també sabien anar en bici!! pel terme jaja