diumenge, 14 de novembre del 2010

JA COMENÇA L'HIVERN ¡¡¡

D'esquerra a dreta Cinta, Brigi, i jo.

I no ho dic pel dia tan bo que ha fet avuí Diumenge 14 de Novembre...ja feia dies que voliem tornar a nadar a la mar però sempre entre unes coses o altres no s'aconseguiem fer quedada.


Avuí per fi ho hem aconseguit, hem quedat prop de migdia dos nadadores(Brigi Alapont i Cinta Sancho) i jo per a gaudir de l'enorme piscina que teniem davant nostra, el lloc, la Ratlla del Terme a Sueca, quina pasada ¡¡¡ ni una onada, com un bassal...això si, l'aigua estava un poquet freda, temperatura 19º, o siga ideal, jejejejeje.



A la fi em nadat uns 40 minuts i sensacions molt bones per a ser el primer dia de la temporada d'hivern a la mar, ho dic perque sempre que toque l'aigua de la mar a l'hivern per primera vegada em pareix que siga la del congelador.

D'ací a Nadal espere nadar unes quantes vegades més, enguany tenim dos travessies hivernals ¡¡¡ Travessia del Postiguet el 19 de Desembre i Travessia Platja d'Oliva el 9 de Gener.

I com no la mítica quedada del 24 de Desembre de tots els nadadors de la zona per a cel.lebrar els Nadals.

Fins ací puc contar...






3 comentaris:

dr,tatoo ha dit...

ehy!!! no estas tan fondon como me dijiste, mira que te gusta llorar. a ver si un domingo me animo y te hago una visita y nos hacemos un larguito..PERO TIENE QUE ESTAR FRIA DE COJONOES EL AGUA,,acuerdate que yo soy un poco friolero..jjjijijii

dr,tatoo ha dit...

ehy!!! no estas tan fondon como me dijiste, mira que te gusta llorar. a ver si un domingo me animo y te hago una visita y nos hacemos un larguito..PERO TIENE QUE ESTAR FRIA DE COJONOES EL AGUA,,acuerdate que yo soy un poco friolero..jjjijijii

chechu ha dit...

Jajajajaja, no quiero ni imaginarmelo TATOO, si en junio te pasó lo que te pasó..... fijate en noviembre-diciembre :D .
TRIM ya empiezas a cogernos ventaja!!!! si yo me tiro a nadar ahora tengo que ponerme manguitos :) A ver si me hago el animo y nos vemos en la de Oliva en enero.