diumenge, 7 de novembre del 2010

MITJA MARATÓ DE SUECA 2010

Un any més els amics de la Falla Via del Materal ho han tornat a fer...han organitzat la 5ª Edició de la Mitja Marató que porta el nom de la seua falla.
Jo aquesta prova ja la vaig fer fa dos anys pero també tinc que dir que des de la 1ª edició estic col.laborant o ajudant d'una manera o d'altra.

Enguany ha sigut una prova ràpida, la presència de 4 marroquis i el guanyador de l'any passat Luis Felix Martinez feien que la carrera és presentara almenys més emocionant que anteriors edicions.

Aquesta vegada la meua feïna era fer fotos de la carrera amb la bici, seguir als primers, baixar i fer fotos al humans, als de darrere, en fi, a tots els participants...

Des de l'eixida els atletes foranis s'han mostrat intractables i amb molta classe, un corredor del C.A Benidorm ha volgut animar els primers 4 o 5 kilometres fins reventar. En eixe moment les motos africanes han posat la directa i a poc a poc han anat caiguent rivals fins a quedarse només dos al capdavant de la carrera, el guanyador i un company de "premi"... com si fou un entrenament amb cronometre, no han baixat el ritme per a res, a 3'05'' i 3' en molts moments de la segona part de la prova, pareixia que feien tard al dinar familiar, jejejejeje...

Vaig a intentar posar el nom del guanyador cosa difícil, de veritat...ABDERAMMAN CHMAITI, 1 hora 9 mints ha sigut el temps de la bestia parda, quasi res ¡¡¡



Ara voreu el video que he gravat dels dos primers camí del km 17.



També podeu vore les fotos punxant ací baix en FOTOS:

FOTOS

A l'any que be espere ser jo el que estiga ahí corrents com un condenat, jejejejeje...