diumenge, 19 de desembre del 2010

MARATÓ SOLIDARIA D'ALCOI APER EQUIP




Amb la mateixa il.lusió i ganes que la primera, així vaig arribar un poc abans del migdia a la ciutat d'Alcoi, tenia per davant un repte personal molt important per a mi, saber que a lo millor no estava tant torrat com em pensava...


Altre any que m'apùnte a la Marató Solidaria que organitza Aper Equip Esportiu, aquesta prova simplement és tracta de nadar en piscina un periode de 28 minuts i fer el màxim de metres possible.

Enguany és la tercera vegada que participe i la veritat és que estic content pel resultat, novament 1700 metres i 4ª possició en la meua categoria...deixeu-me que disfrute del moment ja que no sóc un "habitual" d'aquestes possicions, jejejejeje. La prova la guanyà el meu amic Jose Luis Larrosa que va fer 2250 metres, quina machine ¡¡¡
Aquesta prova també serveix per a tornar a vore gent i amics de les travessies d'estiu com Jose Luis Larrosa, Mª Paz, Juan Carwhigt, Selina Moreno, Elena Borja, Amparo Pastor, Charo Cholbi, Ana Terencio, Pakito Alberola, Pepe Cabanes, Roberto Ibañez i algú més que segur em deixe...
Varem trobar a faltar a un altre nadador que també estava apuntat però que per una lessió no va poder vindre, no és altre que Rafa Muñoz Nogueroles, si si, Rafa de Turís, jejejejeje...molts anims des d'ací i recuperat prompte, açò no és igual sense tú, jejejejeje, que bonic, eh ¡¡¡


Ara quedarà només que cel.lebrar els Nadals a la quedada de la Ratlla del Terme del proper 24 de Desembre, esteu tots convidats ¡¡¡

3 comentaris:

Jose Luis Larrosa ha dit...

Gracias!!! Me alegro de haberos visto. Disfrutad de la GRAN Noticia!!!! Un abrazo
Pasad Felices Fiestas
Nos vemos en Oliva Inma i Pau

Rafa Muñoz ha dit...

Home,,, Pau, doncs te la tenia jura tio,, enguany anava a per tu, pero mira, el que son els pins eh?? en fi, ara a recuperar-me,,,, jeje, Gracies per recordar-se d'aquest coixo torisà, en fi, encara tenim moltes batalletes a fer,,, pero temps al temps,,, el dia 24 vosaltres a la ratlla del terme,, CREUME,, OJALA ESTIGUES JO AHI, pero estare a la QUIRON, a fer-me la resonancia i la ecodoppler, les dos proves que trauran de dubtes als metges de la lesio exacta al turmell que vaig patir al accident del dia 31 de octubre,,, en fi,,, espere poder almenys anar a pegarme una xopadeta per Gandia, ja vorem.

una forta abraçada per tots I BONS NADALS i bla bla bla bla. okis?

Trim ha dit...

Jose Luis ¡¡¡ que paseis tambien vosotros una fiestas a tuttipleni, BON NADAL ¡¡¡

Rafeta ¡¡¡ ves practicant les eixides que d'ací no res ja estem ahí lluitant com a guerrers ¡¡¡

BON NADAL CRAK ¡¡¡