diumenge, 27 de juliol del 2008

El Ebre m'agrada cada vegada més....


Eixida llançada de la prova...


Ja estem aci de nou, la veritat siga dita (com diu la meua companya Irene Granell), hem disfrutat molt aquest any a l'Ebre, enguany era una prova de foc per a dos companys meus de feina, Juanjo i Miguel, el primer com sí que nada, no tingué cap problema en arribar a Tortosa, al segon li costà una miqueta més, alguns problemes musculars feren aparició a mitat de prova i passarem un ratet "difícil", ja que no sabiem si acabaria o no......




Jo ja vaig dir que l'acompanyaria durant tot el recorregut, i aixo vaig fer, no pensava ni en el temps ni en la distància, només em preocupava que tot anara bé....

Irene i jo ferem de guardians de Miguel durant tota la prova.....

A la fí arribarem a Tortosa després d'una travessia molt bonica amb un temps de 2'18h..
Dutxa de rigor al club de piragüisme de Tortosa, bocata d'embutit de la terra i bona cosa de fruïta fresca per a recuperar el càstic al cos.

Ara a recuperar-nos per al cap de setmana següent que serà prou intens:

-Divendres: Carrera Popular a peu a Tavernes de la Valldigna (8 km)

-Dissabte: Travessia Platja de Moncofar (1.500)

-Diumenge: Travessia Platja de Cullera (2.500m)


Ja aniré contant....

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer que res enhorabona per la pagina que as creat.

El pasado día 26 de julio tuve la oportunidad de nadar en este rio este tipo de travesía no tiene nada que ver con las travesías en mar Yo la destacaría como una travesía Genuina. Al principio de la prueba me dio un ataque de ansiedad por el nerviosismo acumulado i el miedo a hacer 15700 M en rio pero solo me duro unos 3 minutos al tomar la primera curva del rio i sentir la fuerza del Ebro en mis espaldas empezó una aventura que no olvidare Jamás.
Después de la primera curva empezamos a pillar velocidad veía los arboles de la orilla pasar a gran velocidad en algunos puntos del rio un 65% + o - se podía ver el fondo incluso tocar las piedras y la flora del fondo lo que me ayudo a corregir la dirección de la marcha en todo caso la corriente del Ebro te guía por los tramos mas rápidos. En cuanto seguridad participaron un sin fin de cayacs que en todo momento de la travesía tenias a alguno a tu alrededor avían varias embarcaciones que llevaban bebida o lo que hiciera falta se nos aviso en la salida que podíamos pedirlo cuando nos hiciera falta.
Durante la travesía por capricho del Ebro te dabas cuenta que te adelantaban nadadores e igualmente los adelantabas tu a ellos a la llegada a Tortosa visualice un campanario lo que me di cuenta que la travesía estaba llegando a su fin. Llegue con mas fuerzas de lo esperado y finalice los últimos km A TODA MAQUINA Terminando la travesía con un tiempo de 2 h 15minutos nos esperaba el avituallamiento fruta y bebida y después merienda para los participantes y acompañantes hubieron regalos para todos los participantes .
El trato de los organizadores fue muy bueno
Si buscáis una travesía Genuina i espíritu de aventura esta es una de ellas espero repetir el año que viene
Como ya comenta Trim (Compañero de travesías). Clasifico esta travesía de las mejores.
Salu2 JuanJo

Anònim ha dit...

Enhorabona Juanjo per la "Baixada" tan bona que feres, per a nosaltres fou un tant diferent, la consigna era portar a Miguel fins Tortosa sense deixar-lo a soles.
Va ser molt dur per a ell, no et pots imaginar lo dur que te que ser fer aquesta prova sense estar preparat.
Irene i jo estavem dispossats a baixar en 2 hores, de fet, el ritme que portavem fins mitad de prova era molt bó, al que passa que deixarem de costat els rellotges i ens preocuparem més de dur un ritme adecuat per a Miguel.

Anònim ha dit...

Os doy mi cordial enhorabuena por la travesía tan buena que hicisteis a ti Trim i Irene por velar por nuestro compañero Miguel que aun con problemas musculares consiguió acabar la Prueba y con un tiempo Buenísimo De haberme dado cuenta hubiese hecho lo mismo . Cuando vi salir a Miguel en Tortosa reflejaba la dureza de esta Travesía por si no lo savias tienes un espíritu luchador que en cómo te prepares para nadar larga distancia vas a poner en Jaque a los Cracks de este mundo de la natación Piensalo . Ha sido un placer nadar con vosotros.
Salu2
JuanJo

gercesanz ha dit...

Enhorabona per la pàgina que has creat.
Encara que a mi no m'agraden els sports, la pàgina la trobe molt interesant per diverses raons; primera parque l'has fet tu, Pau. I altra perquè els enllaços, per a mí son de molta utilitat i els consulte frequentment.

Trim ha dit...

Gracies gercesanz, tot aço del "intelne" m'agrada mólt, a més que aixi tambe podeu vòre vosaltres quines ocupacions tinc els caps de setmana.
Per cert, ens vegem al diumenge.....