dimarts, 29 de juliol del 2008

Cap de setmana intens i vacançes....

El proper cap de setmana és d'aquestos que et deixen fet pols, al mateix temps que el cos disfruta com un xiquet, patint i patint, mes i mes, canya, canya, vinga, vinga.......


Tot començarà divendres a Tavernes de la Valldigna, on una carrera popular a peu(8km) te la culpa de tot, és el meu debut en carreres populars, espere fer-ne moltes més durant l'any.

El dissabte per la vesprada anem a Moncofar a fer la Travessia de les Banderes Blaves(1.500m), està molt bé aquesta travessia, ja que és de vesprada(19h) i no tenim que matinar....jeje.

Diumenge, torna una de les clasiques de l'estiu, CULLERA, el que passa és que aquest any "només" faré la curta de "1300m", ja que ve un amic a fer-la tambe, ja aniré a la penyeta del moro en la de setembre de llarga distáncia.

Amb tot açò, pararé uns dies, ja que del 6 al 18 no estare a la SPAIN, el meu destí es creuar el "charco" fins el barri del mitic Frank Sinatra(HOBOKEN,New Jersey) a casa d'uns familiars, allà descansaré..... de fer esport, ja que no pense deixar-me molt racons de NY per vore.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA TRIM!!
Ya me tienes aki para saber de ti en tus hazañas deportivas, veo que tambien le das a la carrera, pues nada este invierno haber si coincidimos en alguna media.
un saludo. del DR.TATOO

Trim ha dit...

Hombre ¡¡¡¡¡
DR.TATOO ¡¡¡¡¡
Thank you por la visita, ya ves como esta el tema,te acuerdas que me preguntaste en el Perelló si tenia Blog ??? pues desde ese mismo momento me dije....y porque no, y aqui estoy...
Lo de las carreras a pie espero que vaya a más, se que me gustara y eso me da miedo.
Lo de las medias lo dejare para mas adelante, de momento, con "cortitas" de 8km o 10km creo que voy apañao....

Nos vemos en Cullera ????
Eso parecera mas una campus party acuática que una travesia a nado, jajajaja.

Anònim ha dit...

NO TRIM a Cullera no puc, pero si puedo quiero hacer la de Gandia, la hice el año pasado y me gusto bastante.
sobre las medias yo te digo que si haces 8 o10 km puedes hacer una media, y te lo dice la persona ANTI-RUNNIG Y YA CON LA TONTERIA LLEVO UNAS 7 MEDIAS, TE GUSTARA EL AMBIENTE. ANIMO TRIM!!!

migue ha dit...

ye RAMONNNNNNNNN! ya estas preparado para la carrerita???????? jejejeje. yo creo que voy a dejar la natacion un poco apartada porque estoy reventao!!!!!!!!jejejejeje. tengo que agradecer que tu y tu compañera de club me icierais de escolta en la travesia del ebro porque croe que sin vuestra ayuda no lo hubiera conseguido. de todas formas sali muy contento porque era un gran reto para mi.moltes gracies! y animo con la carrera. un abrazo

Trim ha dit...

La verdad Miguel es que no se como lo voy a terminar, hace lo menos tres meses que no salgo a correr, hacia frio y todo de la ultima vez, jajaja.
Ya vorem....sobraoooo ¡¡¡¡