diumenge, 19 d’octubre del 2008

Volta a peu a Cullera....repte aconseguit ¡¡¡¡¡¡


Molts nervis eren els que tenia minuts abans de començar la prova, els meu companys de volta, Miguel, Amparo i Juanjo com que estan més acostumats els veia relaxats i tot.

La distáncia de 12.700 metres amb pujadetes pel mig per a mi era molt, mai he corregut tants metres....
Eixida puntual a les 11h, els quasi 2.000 participants comencem a rodar, jo de la mitad cap enrere, primers kilometres i bones sensacions, arribe al primer avituallament( Km.4) molt sencer, comença la pujada del Far, jo quasi caminant per a no cremar forces, encara em trobe molt bé, vaig dins d'un grupet de viejas glorias que no paren de dir animalades, al moment comença una nova pujada, la del segón collao , uns 400 metres al 4% que tampoc no fan massa mal a les meues cames, dalt está el segón avituallament (Km.8 ), a partir d'ací és quan jo tenia molta por de puntxar ja que no estic acostumat a aquesta distància, passen els següents kilòmetres 10 i 11 i dins meua pense, pero si em queda no res....els ànims em venen de colp i estic quasi emocionat i tot, de vore que podia acabar aquesta prova, mireu si estic animat que l'últim kilòmetre i mig comence a pujar el ritme i encara adelante uns quans corredors que anaven al davant meu.

Arribe a meta amb un temps de 1h 15m aprox., estic eufòric, no m'ho crec, he acabat la Volta a peu de Cullera ¡¡¡¡ , la que em pensava que mai podria fer.....inclús pense que uns kilòmetres més hagueren caigut sense cap problema, no és broma.
Pregunte als meus companys i em diuen que la carrera ha segut tot un luxe, recorregut molt bonic, passeig marítim, la zona del Far, muntanya, poble...què més podem demanar.

Tot un èxit que pense disfrutar tota la setmana, jejejeje, amb què poquet esta ú content.
A la setmana que ve toca la Volta a peu a Sueca( 8.200m), també debute en aquesta prova, la del meu poble.

Ara posaré un video del guanyador de la prova.

Com poden correr tant ????? aniran dopats, jajaja......