diumenge, 26 d’octubre del 2008

Volta a peu a Sueca (8.200 metres)

D'esquerra a dreta, el Bola, l'Abaexo, un amic, jo i Torrente.

Agoviant és la paraula més idonia per al que ha segut l'eixida de la carrera, de camí ample a camí estret, els quasi 2.000 participants em començat a correr per la partida de Sueca direcció al centre de la ciutat i l'embos de gent al principi ha fet que perderem algun temps, jejeje, els primers kilòmetres son per a esclarir la montona de gent, nosaltres com som uns crak's em eixit dels ultims i no em parat de passar a gent durant tota la carrera, anavem en tot moment els tres Carles.......jajaja, el Bola(Carles Miragall), Torrente (Carlos Dura), l'Abaexo (Carles Ferrer) i jo, estic parlant dels companys del Basquet Sueca....

És nota la joventut en aquestos tipus de proves(ja estic plorant, jejeje), els meus kilets no perdonen(99'3 kg a les 8h del matí) i els meus companys estan més fins(menys l'abaexo que tambe esta fondonet...) que els Keniates de la tele.

Fins al kilometre 4 he aguantat be el ritme dels meus aliats de carrera, despres ha començat la guerra i cadascù ha fet al que ha pogut, jo a la fi he parat el crono en 45 minuts i poquet, crec que millor del que em pensava, haguera pogut baixar un parell de minuts si no haguera portat un ritme més alt al principi del que estic acostumat.
Els basquetboleros han entrat uns pocs minuts davant meua, el Bola ha segut el que millor ho ha fet amb uns 40 escassos minuts.

Ens haviem jugat unes casalletes per a un futur sopar que farem i les ha perdut el aci present, dolça derròta.....

A la setmana que be és la gran prova de foc per mi, la MITJA MARATÓ DE SUECA, ja contare més cossetes al llarg de la setmana.