dijous, 23 d’octubre del 2008

Volta a peu a Sueca (8.200 m)


Aquest proper diumenge 26 a les 12h per fi es podrà disputar la volta a Peu a Sueca després de l'ajornament degut a les plogudes del passat 23 setembre, aquesta prova va a més, l'any passat eren quasi 2000 els corredors que prenien part de l'eixida, enguany possíblement es superaran les previsions.

Jo crec que arribe bé a la prova (per a allò que jo vull anar, jejeje), la previsió és fer al voltant de 40 o 45 minuts, tampoc és una mega marca pero per a mi és més del que em podria imaginar fa uns mesos.

Altres anys era jo el que feia fotos a la gent i donava anims als corredors, enguany jo......també.

Quina bogeria tot açò de correr, la setmana passada la volta de Cullera (12.700m), aquesta la de Sueca (8.200m) i, atenció...........al dia 2 de Novembre, SORPRESÓN........ja diré alguna cosa més avant.


2 comentaris:

Carlos Miragall ha dit...

Has mordido el polvo!!! Jajaja. Em deus una casalla.

Enhorabona Pau!

Trim ha dit...

Que perdonavides que eres,jajajaja supose que la casalla no me la perdonaràs....

Enhorabona a tu tambe, quasi agafe al Torrente, anava uns metres davant meua vomitant, jejejeje.....