dilluns, 3 de novembre del 2008

Mitja Marató de Sueca (Falla Via del Materal), com disfrutar i patir fent esport......

Ja ha passat tot, la mitja ha segut un èxit a tots els nivells, organitzatius, esportius, personals, en fi, per a mi crec que ha segut perfecte, el que em pensava que seria més que impossible ja és una realitat, he fet la Mitja Marató de Sueca, o el que és el mateix, 21.097 Kilòmetres....

El matí començava complicat ja que no parava de ploure, faltava menys d'un hora per a començar i el cel pareixia que no volia col.laborar amb la carrera, quan faltava mitja hora ha parat de ploure i els nuvols han deixat pas a al vent, un vent de ponent gèlid i fort que ha fet que la gent ho passara prou malament als trams de carrera on pegava de cara o de costat.

Video de l'eixida, espectacularrrrr l'equip de futbòl americ....

La carrera començà més ràpida del que em pensava, primer kilòmetre a 5'30 i vaig dels ultims, com pot ser això ¡¡¡¡, segón kilòmetre ja a 5'40..... i així he anat pujant fins a quasi 6 que és el ritme que millor s'acopla a les meues condicions físiques...en aquest punt de carrera (km.3) he tingut la sort de trobar un corredor de Gandia que estava corrent només per a entrenar, un xic que em deia que fa maratons i tot, la veritat és que es notava que savia dur el ritme molt bé, els kilòmetres comencen a passar prou còmodes, arrive al km. 10 i encara estic prou sencer, arrive al km. 16 i ací l’aire de cara està fent que més d'un ho passe malament (jo, per exemple), encara anem el meu company de cursa i jo, ha segut a partir del km. 18 quan ja he começat a baixar del nuvol i una bambolla reventada al peu dret m'ha fet vore les estreles als tres ultims kilòmetres, la veritat és que només pensava en arribar, fora com fora..... a la fi, a la entrada de Sueca és quan ja comence a creure’m que puc acabar, estic emocionat i tot, ja no em fa mal res, faig l'entrada en Meta amb un temps de 2 hores 6 minuts, un poc més del que tenia previst pero això a mi no em preocupa gens en aquestos moments, HE ACABAT LA MITJA MARATÓ ¡¡¡

Company de cursa, ( gracies amic).

Després de la carrera he pogut disfrutar d'un massatge, que també m'han fet vore els nuvols...després de paelleta amb els de la Falla, tot un luxe de comissió aquesta de la Via del Materal.

Ara crec que descansaré un xicotet temps i començaré amb els entrenaments de natació del club i jugaré una mica més a bàsquet, les populars es quedaran de moment ahi de costaet, alguna caurà de segur, pero no serà molt llarga,....jejejeje

Fotos de la cursa:

http://picasaweb.google.es/nabatrim/MitjaMaratDeSueca2008#

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ENHORABUENA!!!!!!!!!!!!!!!
Sabia que la ibas acabar, la primera media es muy emocinante para tios com nosotros.
Yo tambe acabe las x millas en un tiempo de 1 hr y 31 minutos no esta mal, ara voy a por la media de Gandia acabarla dignamente como tu.

Anònim ha dit...

Enhorabona i grasies per haber participat en esta II mitja marató. Espere que t'haja agradat i tornes l'any que be.

Trim ha dit...

Per ordre, Dr.Tatoo, eres una maquina, enhorabuena, la zona de l'Alfas sera toda de subidas y bajadas, ese tiempo ya empieza a ser de sectario de los buenos, jejejeje...la media ya has visto que ha ido genial, tu sabes que estamos hechos de una pasta especial, saludos maquina.

Per a Tania, no se qui eres pero de totes formes et donare la enhorabona per la fabulosa organització que fereu de la prova, la paella de despres al cau tot un luxe...