dimecres, 26 de novembre del 2008

Entrenaments del club(amb entrenador ¡¡¡¡ )

Ja portem dos setmanes d'entrenaments al club de natació, la gent cada vegada esta més forta fisicament i il.lusionada de cara als masters, cada vegada el nivell és una mica més alt.

Els entrenaments son a de 20 h a 21h o de 21h fins les 22h, jo, com que no vull arribar molt tard a casa vaig a les 20h...

Cada dia fem coses diferents, un dia treballem estils, tècnica, velocitat, exercicis aerobics.....

Entrenaments de més de dos mil metres quasi tots, però suportables per a la gent, que conste.

Jo és la primera vegada que vaig de seguit als entrenaments, fins ara com que no podia per qüestió d'horari tenia que nadar pel meu compte, cossa que considere prou monòton i aburrit.

Clar exemple de com entrenem els del CN. Sueca, exercici de velocitat:

En fí, a poc a poc anirem millorant......

2 comentaris:

Anònim ha dit...

TRIM sin duda con entrenador notaras mejoria y se te hara mas ameno el entreno. ja me contaras amic.

Trim ha dit...

La verdad es que se debe notar algo, cuanto ?? no se...ya veremos conforme pasen los meses si se nota o que, prepararos que lo de dar cerita aun lo tengo presente de cara al verano proximo ¡¡¡

Saludos crak.