divendres, 7 de novembre del 2008

Travessia Solidaria Gandia 2008

Punxeu a la foto per vore més gran, segón per baix a la dreta soc jo...
Un dia perfecte per a nadar, eixe ha segut el comentari de la gent que ahir vingué a Gandia per a participar a la 1ª edició de la Travessia nadant contra el Càncer que ha organitzat l'AECC, el lloc, la platja de Gandia, més o menys davant de Cocoloco, a les 12 h ha segut l'eixida, abans, la por que jo tenia és que l'aigua estiguera molt freda, freda estava pero tampoc per a tant, uns 18º...

Jo, com que encara no tinc neopré, doncs no em quedava altra que, o no nadar (cosa difícil per a mi) o entrar amb banyador curt, jejeje, dit i fet, no era l'únic, hi havia més gent com jo dispossada a patir, com que feia solet s'estava molt be (fora de l'aigua)....

Comence a entrar cap a dins per a escalfar un poquet, les sensacions son de "què collons faig jo ací", la gent que no porta neopré veig que li costa igual que a mi entrar cap a dins..

A la fi, despres d'uns 5 minuts, em tire....buffffff.......em pose a nadar i la sensació de freda encara està present....bufffff...... mire les boies del recorregut (1.000 metres) i pense...."estan molt lluny" i l'aigua està molt freda, no passa res.....ho conseguirem.

Eixida de la prova....

Despres de l'acte protocolari fet per la AECC i Canal Nou, es dona l'eixida de la prova, com que l'aigua no ajuda, no queda altra que nadar fort i depressa per a estar el menys temps possible dins la mar....m'acompanya en tot moment Frans Nebot (amb neopré), a la fi tampoc ha segut per a tant...16'33 minuts, de seguida roba damunt altra vegada i recuperar forces amb un bon xocolate calentet, jejeje.

El dia 23 de Novembre es fara a canal nou un telemarató benèfic per a AECC on faran un reportatge ampli del que ha segut la prova d'avui, ho vorem....
També voldria dir que he tingut el plaer de coneixer a Luis Portela, un molt bon nadador de llarga distància de Canàries que també ha volgut col.laborar amb la prova.

Del CN Sueca hem anat uns quants, Juan Carlos Fuertes, Juanjo Jerez, Susi Tamarit, Jesús Ruiz, Irene Granell, Brigida Alapont, Frans Nebot i jo.

Ací baix podeu vore les fotos del matí tan bonic que hem passat:

http://picasaweb.google.es/nabatrim/TravessiaSolidariaGandia08#

3 comentaris:

Anònim ha dit...

FRED??? UN TIO CON LA CASTA QUE TIENES TU MAI EN LA VIDA...
Maxo no te pierdes una estas en todos los actos deportivos de la zona...

Trim ha dit...

De algo tiene que servir la grasa natural, jejeje.
La verdad, disfrute muchísimo, no es como en Navidad que el agua sin neopreno està intocable, aqui se podia nadar sin traje, era soportable.
Faltabais vosotros ¡¡¡¡

P.D: Com va la "pata de ganso", tens per a molt de temps ???
A cuidarse que vienen las San Silvestres ¡¡¡¡.

Anònim ha dit...

la verdad es k me hubiera gustado estar alli pero esas fechas son malas para mi..
y sobre la pata de ganso, pues mira hoy bien mañana mal, pero el reposo no lo hago, no puedo estar sin hacer nada. nadando no me molesta y corriendo he salido pero al trote cochinero. yo creo que hasta no rompa de verdad no parare.
ya sabes como somos la gente QUE TENEMOS ESTA GRASA CORPORAL....