dimecres, 5 d’agost del 2009

JA NO QUEDA RES ¡¡¡

Estret de Gibraltar...

Els dies passen i jo encara estic prou tranquil, tots em diuen que si estic nervios, que si m'ho he pensat be, que si serà massa llarg per a mi....

En fi que només els més tocats de l'ala com jo ho veuen possible arribar nadant de Tarifa fins al Marroc, jejeje.
El proper diumenge dia 9 partirem cap a terres gaditanes, ja tinc ganes de vore l'Estret en persona, no l'he vist mai i tampoc se quina impressió em donarà, igual ho veig tan gran que done mitja volta i m'en torne cap a casa, com dirien per ací a Sueca " amb el rabo entre les cames", jajajaja.

Ho tinc ja tot preparat, inclòs el meu cap, aquesta setmana és tota de preparatius, material per al creuament, roba (d'estiu i algunes d'hivern, de veritat...a Tarifa per les nits i al mig de l'Estret fa molt de fred), revisió al cotxe, jejeje. Moltes coses previes que es tenen que fer abans de qualsevol viatge.


Volem arribar com deia el diumenge a Tarifa i així tindre ja el dilluns per a descansar i rebre la cridà del ACNEG que ens diga que el dimarts creuarem...si no, doncs a esperar qualsevol dia de la setmana a que el temps done tregua.

Del creuament encara no havia parlat ací en el blog, la zona de l'Estret es una zona amb un microclima molt particular.

Crec que estic preparat per a tot o quasi tot, els entrenaments han sigut prou específics per a l'ocasió, tinc ganes de vore també algun "peixet" encara que el susto de la primera visió no me'l traurà ningú de damunt, jejeje...

El temps que tardaré en creuar ???......vullc ser prudent, crec que pot estar entre les 4 o 5 hores encara que no descarte que puga baixar de 4 si la mar m'ho permet, es clar.
Tampoc se com reaccionaré als nervis del moment, be si, nadant...com no.

El que si que tinc ganes és pensar mentres nade, "ESTIC NADANT A L'ESTRET DE GIBRALTAR " , quina pasada ¡¡¡, el meu somni fet realitat ¡¡¡...

La meua acompanyant i guardiana de la prova...

Els últims mesos han sigut per a recollir informació de tota classe i de molts nadadors i amics diferents, tots ells nadadors que han creuat l'Estret..., tambe de gent m'ha donat consells de l'estil de, que si haz esto, que si haz aquello, que si habla con aquel, que si habla con el otro, llama a este, que si espabila que lo tienes cerca, prueba este gel vitamínico, estas barritas te ayudaran, este liquido isotónico va muy bien... tot açó ha sigut frases de gent que està al meu voltant i m'han quedat marcades, típic, jajajaja...

Ara toca nadar...

El dia d'abans vos confirmare o be ací al blog o per correu a tota la gent que puga l'hora del creument.

VISCA EL BARÇA ¡¡¡ (esto para el Dr, Tatoo ¡¡¡)...

MAMA TE QUIERO, PERDONAME POR HACER ESTE TIPO DE LOCURAS ¡¡¡


No es diuen coses com aquestes ??? jejejeje.....

2 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

QUITA ESO DEL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!! QUE ME DUELEN LOS OJOS...
ESPERAMOS NOTICIAS TUYAS...ADEU AMIC.

Trim ha dit...

D'AIXÓ RES, EL BARÇA SE VIENE CONMIGO HA TARIFA, JAJAJAJA...

YA OS PEGO UN TOQUE AL MOVIL...