dilluns, 3 d’agost del 2009

COMENÇA EL COMPTE ENRERE...

DISSABTE 1 MONCOFAR



Cap de setmana intens (què estrany...), el dissabte de vesprada marxàvem la meua companyera de club Irene Granell i jo cap a Moncòfar per a nadar la ja "popular" Travessia de les Banderes Blaves, de vesprada si, a les 19 hores...la mar quan arribem semblava que no donaria guerra però res més lluny d'això, les ones eren cada vegada més grans conforme s'arrimava l'hora de la prova.

Aquesta travessia és curta(1500m) per dir alguna cosa però vos puc assegurar que és més dura que moltes de més de 2000 metres, la prova discorre paralel.la a la platja però contra corrent quasi sempre, res més a dir, no ???, damunt si li afegim unes ones de quasi un metre d'alçada en molts moments de la travessia...
Per a mi perfecte ja que era el que buscava, mar picada, com a entrenament per a l'estret jejeje...a la fi arribarem a meta prou ben classificats, crec que dels 60 primers de quasi 200 participants segons l'organització.

Només acabar marxàrem de pressa cap a Sueca ja que jo tenia un sopar d'amics i també havia de matinar el diumenge per anar a Cullera.


DIUMENGE 2 CULLERA

Descansant unes 4 hores ens plantàrem la meua dona i jo a Cullera amb la idea de gaudir d'un diumenge de travessia, piscina i paelleta. La mar encara estava picada i jo no tenia massa ganes de nadar, la setmana ha sigut prou dura respecte a entrenaments i no he descansat gens ni miqueta.

Quan arribem a la platja de San Antoni els primers que em trobe són als d'Elx & Company (Jose Luis Larrosa, Samuel Vidal, David "Messi" Pomares i.........Mateo Pesquer ¡¡¡), primeres xarrades i primers consells per a l'Estret ja que tots els que he nomenat dalt l'han creuat.

Com no també la colla de Benidorm encapçalada per el gran DR. TATOO i la resta de peces vivos(Willy, chechu, konfucio, 57, etc...)

La prova de Cullera(2500m) és de les que més m'agraden ja que passar nadant per la zona de la penyeta del moro és molt espectacular.

Penyeta del Moro, Cullera.
Tocava nadar fort i no tenia massa ganes, la veritat... (1ª excusa) , el Tatoo venia amb ganes de vendetta per allò de Tabarca, jo sabia que tenia poques opcions de guanyar ja que el que menys he entrenat les últimes setmanes és intensitat per a proves com aquesta. (2ª excusa)
Comencem a nadar i veig que no vaig masa fi, em costa agafar ritme, el Tatoo ja fa metres que ni he intentat seguir-lo, conclusió: Em fa falta descansar... (3ª excusa)
A la fi arribe a meta amb 43 minuts, com a nota positiva de la prova dir que després de molts anys nadant a Cullera, només he vist una medusa i al fons, segona nota possitiva: Jose Luis Larrosa(Konfucio) ha quedat segon de la general, MAKINON ¡¡¡

Després de refrigerar una mica tornàrem a l'aigua per a nadar la prova de promoció de 1300 metres. M'ha agradat molt nadar la prova curta ja que així podem nadar estirant els muscles, altres com Mateo Pesquer després de guanyar la prova llarga es dedicà a nadar de papallona gran part del kilometre i poquet.

Tornant al tema "CERITA", he perdut, aquesta vegada he sigut encerat, ho reconec, el DR.Tatoo m'ha guanyat clarament (hasta aquí puedo leer, jejeje...). Només em queda pensar que a Benidorm podré tornar a intentar-ho encara que sé que em costarà arribar davant d'ell...

Hi ha que vore quina manera de gaudir les travessies més peculiar que tenim, eh... jajajaja.


PRÒXIMA PARADA..................TARIFA ¡¡¡








2 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

YA SABIA YO LO DE LAS EXCUSAS!!!
LO QUE TIENES QUE HACER ES HACER EL ESTRECHO CON DOS COJONES Y LUEGO HACER UNA CRONICA GUAPA CON FOTITOS Y TODO...eres nuestro lider.
MUCHA SUERTE CAMPEON.

Trim ha dit...

Se intentará...cada dia queda menos para el dia E (de Estrecho, jejeje)

Gràcies.