dijous, 26 de novembre del 2009

MASTERADA A CASTELLÓ 2009


Més val tard que mai, així començe aquest post...ja és dijous i encara no he dit res del passat diumenge 22, que gossss que sóc, jejejeje...

Per fi arriba la primera "cita" dels Masters Autonòmics a Castelló, com no ferem expedició suecana, aquesta vegada erem 21 els membres del CN Sueca.


D'esquerra a dreta: Jo (Pau Tomàs), Borjan Abel, Jose Centella, Arturo Torres, Pedro Molina, Toni Perez i Irene Granell.

Arribem com sempre apuraets de temps, banyador i a nadar ¡¡¡, gran ambient i moltísima gent, així serà difícil que la federació trobe qualsevol tipus de solució per a evitar les jornades maratonianes que són el anar als Masters, tot el puto dia per a nadar dos miseres proves...

Be, parlant de l'especte esportiu, per a mi era una competició light ja que el meu estat de forma deixa que desitjar respecte de l'any passat, el motiu no és altre que el no haber descansat gens des de l'estiu, estic "torrat", volta i volta, jejejeje...

A la fi em vaig animar i vaig debutar a dos proves que eren noves per a mi, 50m papallona i 800m lliures, la primera 40'12 segons i la segona 12'47 minuts, als 800m no vaig fer ni un viratge i la veritat, no em vaig preocupar ni del temps ni d'apretar les dents en ningun moment, tenia por d'esclatar i no acabar...també dir que vaig participar en el relleu del meu equip col.laborant amb uns dignes 33 segons, sóc un torpedo ¡¡¡¡ jarl ¡¡¡

El millor de la prova, el jacuzzi...quin Festival de xarrar, xarrar i riure i més riure...




Com deia abans estic més torrat que la moto d'un hippy...quan passen els Nadals vullc parar 15 o 20 dies perque el cos està dient prou, tinc que decansar ¡¡¡
De moment encara em queda benzina per a nadar el proper diumenge a València els 5km de Port-Saplaya fins a l'escullera del Port de Dª Rita Barbera (Valéncia). Ahi ens vegem...


P.D: Dr. Tatoo, creias que no te diria nada, eh...va seré bueno, como va la gripe C (de cabronazo) ???, faltaste tú en Castellón, no hubieramos reido un rato, jejejejeje...cuidate crak ¡¡¡


En el apartat de fotos 2009 podreu vore la Masterada de Castelló.




4 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

voy be amic, encara tinc la tos de merda esta que no me deja respirar bien cuando corro, de todas maneras el domingo voy hacer la media de benidorm, ACABARLA SIMPLEMENTE como siempre para luego poderme comerme un buey..
la semana que viene ya empiezo con la natacion y esta vez en serio para ir a los campeonatos de españa a castellon y superar mis marcas personales..
espero que vayas EHHHHHHH

Trim ha dit...

Joder, ya estas con ganas de Media ¡¡¡...ahi ahi, con dos cojones ¡¡¡

Viste los tiempos de la Media de Valencia ??? el moreno que ganó 59'30 ¡¡¡ pa cagarse...a 57 segundos del record del mundo de media maratón.

Lo de Castellón ya veremos...estamos haciendo equipo.

De momento, salidas en el mar y en diciembre Alcoi (19) y Postiguet el 20...

Salutacions.

P.D:Por cierto porra para el partido del domingo ???.... yo pongo 4 - 1.

jajajajaja

DR.TATOO ha dit...

Me estoy manteniendo al margen del resultado POLACOS CAGONES..
pero me voy a mojor por mi equipo
1-3.
es mas te voy a decir quien son KAKA, CR9 Y EL QUE NUNCA HACE NADA, OSEA RAUL EN LA SEGUNDA PARTE...ahi va eso.
HALA MADRID...oeoeoeoeoeoe

Rafa Muñoz ha dit...

EI, jo dic un 4-0. ahi vaig jo, amb dos collons,, ni cr9, qui es eixe?? es uno que esta mal de lturmell??? que li costa al madrid un ou i part de l'altre??? bo, el madrid esta de cap a caiguda i ho dic pq si l'he vist jugar el cap se me cauia de son que me entrava,, pero el Barça,, ostia el barça com juga,, jaja, aixo si que va a encerar al madrid,, oeoe, oeoe, oeoeoeoeoeoe, vinga Pau, ens vegem a la travessia, i tu Tatoo, agafa un llençol per plorar si es que t'agrada molt el futbol, que vaja equip que t'has buscat, ciaoooooooo. ens vegem xavalotesssss.