dilluns, 22 de febrer del 2010

SEGUIM MILLORANT ¡¡¡ TATOO PREPARATE ¡¡¡

Jajajajajaja...


Així començe el post, amb ganes de gresca i donant-li un missatge d'intencions al totpoderos CR50 o el que és el mateix, el DR. TATOO ¡¡¡. Cada entrenament que faig les sensacions són millors i la millora evident...



*Foto feta per Raquel Gaspar el passat 14 de Febrer a la piscina de la Patacona de València on vaig fer un entrenament de 5000 metres amb Rafa Muñoz, Elena Borja, Josep Giner i Eduardo Landin. L'autora de la imatge és fotógrafa professional i ens va fer unes quantes fotos mentres nadavem per a un treball personal d'ella...aquesta de dalt com podeu vore va ser en una de les series d'estils que ferem...



Ja tinc ganes de patir a l'aigua de nou, ja vaig agafant de nou el puntet bo, eixe puntet de forma que em fa gaudir i que enguany espere pujar un escaló, no sóc cap màquina, però com tot esportista popular m'agrada vore com cada vegada nade millor i més depresa, jejejeje.

Canvi de terç...

El passat cap de setmana (dissabte) anarem a competir a Gandia, reunió social entre uns quans clubs i només proves de 200 metres. Crol, esquena, braça, papallona, estils i relleus 4 x 50 lliures.

Jo vaig nadar, com no, els 200m lliures i relleus, la meua previsió era baixar la marca que vaig fer a Castelló fa un mes i ho vaig aconseguir per 3 segonets ¡¡¡ deixant el crono després d'errar un viratge i tragar dos cops d'aigua... en 2'48'' ¡¡¡, no és cap megamarca però és la meua i le tornat a millorar... Vorem si al Master de març (València o Alacant) torne a baixar el temps, jo crec que Yes, we can...

Tots els components del CN Sueca que anarem millorarem les marques personals, això vol dir que estem fent les coses be...




Açí teniu a la colla del CN Sueca que anà a Gandia, d'esquerra a dreta: Arturo Torres, Jorge Perez, Borjan Abel, Pau Tomàs, Jose Centella, Pedro Molina. Baix, Irene Granell, Toni Perez i Victor Rubio amb el seu fill.

La primavera i el bon oratge tarden en arribar però la colla de nadadors de la comarca estem amb ganes de tirar-nos ja a la mar, l'aigua encara està molt freda...uns 10º o 11º apròx., vorem a la setmana que be (diumenge 28) que hem quedat a la Ratlla del Terme si estem boixos o no per fer les primeres braçades de l'any a la mar.



Ja vos compte com anat el fred...

2 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

como te gusta darme cañita ehhh!!! pero espero veros en alacant asi mejor animacion.
me alegro que este cojiendo ese puntillo que a todo nos hace falta, pero yo me quiero poner las pilas para este veranito, TE ASEGURO QUE TABARCA VOY A DARLO TODO en mayo ya quiero estar haciendo metros en el mar...
PIENSATE LO DEL DIA 21 JA PARLAREM DE ESTO.

Trim ha dit...

Has visto qe cabroncete que soy, luego me quejo que eres tú el que empieza, jejejeje... ya tengo ganas empezar la exhibición ¡¡¡

Madre mia que bocas soy, luego pasa lo que pasa...

Lo del 21 ya te digo cosas, mi excusa es que cae despues de fallas.....bufffff, no se si tendre el cuerpo para ese kilometraje.

Saludets.