dilluns, 1 de març del 2010

VINGA ¡¡¡, A NADAR A LA MAR S'HA DIT...




Ratlla del Terme, Sueca.



El passat diumenge 28 de Febrer tingué lloc el meu debut aquatic de l'any, a la mar, és clar...


Cap al migdia habiem quedat uns quans nadadors per a fer front a la baixa temperatura de l'aigua, uns 10º o 11º apròx. La Ratlla del Terme de Sueca anava a vore com uns quans boixos de la natació volien fer cas omís al mercuri i nadar com si fora estiu.

Teniem clar que nadar més de 40 o 50 minuts seria masa, a la fi nadarem 35 minuts i la veritat és que em pensava que estaria més freda a part de que el no notar les mans, els peus, la cara i el no poder parlar be feien evident que l'hipotermia estava una mica present...


Com deia, haviem quedat 7 o 8 nadadors, però el mal oratge dels últims dies va fer que finalment forem tres els campionisims ¡¡¡ que ens atrevirem a "trencar el gel", mai millor dit...Selina Moreno, Brigi Alapont i jo.


Pel camí o setmana han anat caiguent com a mosques, jajajaja, Rafa Turis, Elena Borja, Anna Serneguet, Mila Botella, Edu Landin, Jorge Perez i algú més que ara no recorde, doncs be per a tots ells.....SEU VAREU PERDRE ¡¡¡ per no dir, COBARDS ¡¡¡ jajajajaja, és broma collons...




Selina, jo i Brigi



Al principi tenia por, no em creia que anava a nadar, de veritat, sabia que l'aigua tallava de freda que estava, gran cantitat de comentaris sarcàstics per part meua referents al moment feien evident que jo estava molt nervios, jajajaja...


Resultat final:




TAMPOC HA SEGUT PER A TANT ¡¡¡


Gran nadada i gran tertulia post-nadada per part de Selina, Brigi i jo, acompanyats d'un bon xocolatet calentet. Ha segut un dels dies que de veritat disfrutes tan dins com fora de l'aigua. Selina Moreno sap molt d'aquets món de la natació i ens deixava bocabadats a Brigi i a mi cada vegada que contaba alguna anècdota o historia d'algún repte (Canal de la Mancha, Estret de Gibraltar...), és un llibre obert.




A partir d'ara i sempre que el temps ens deixe sabem que podem nadar ja a la mar, l'aigua vol la nostra companyia i nosaltres la d'ella també... nadarem a la Ratlla del Terme(Sueca), a la platja de la Patacona i Malvarrosa de València, a Cullera, a Xabia (està previst)...en fi, anem cara l'estiu i nosaltres els nadadors serem els primers en demostrar-ho.




Pròxima cita, MASTER, el proper diumenge 7 de Març anirem a Alacant (piscina de el Tossal) per competir a la segona jornada del Ciurcuit Autonòmic Master de la CV, jo nadaré 200m lliures i 400m lliures.


Tatoo ¡¡¡ al domingo nos vemos, vete regulando bien el segundo 50 del 100 mariposa, sabes que muchos ojos estan esperando el momento de tu caida y en concreto uno que se llama Nikon...




Venga un abrazo chavalote, jejejeje...






2 comentaris:

JULIAN ha dit...

Ie Pauet, eres un crack tio. De bon matí en Benifaió animant i a migdia ja estaves nadant en la mar? Això com pot ser!! Quan vaig passar la tercera volta per on tu estaves i no vaig escoltar els teus ànims vaig pensar: Ja està el mestre cara la ratlla del terme. Jajaja. I ademés amb molt bona companyia. Conec a Brigi i és superbona. Seria un plaer coneixer a Selina, paraules majors en la natació valenciana.
Vinga, que vaja bé per Alacant el diumenge. Jo estaré propet, en el duatló d'Elx. Un abraç i que rulen eixes fotos!!!!!!!!!!!!

DR.TATOO ha dit...

Pau claro que nos vemos el domingo, pero dile a tu cole NIKON que intentare no caer en los ultimos 50 que no sea muy duro...
MIRA QUE ERES DURO YA NADANDO EN EL MAR..luego diras que no entrenas, SO LLORON.
un saludo campeon.