dimecres, 21 d’abril del 2010

JA QUEDA MENYS ¡¡¡


Ja queda menys per a tot, travessies, bon temps, calor... A la costa valenciana la primavera i l'estiu van agarraets de la mà com si foren amants, encara que enguany pareix que estiguen enfadats entre ells...

D'ací no res ja estem anant a la Ratlla del Terme (Sueca) tots els caps de setmana a nadar, l'any passat arrivarem a quedar fins a quasi 15 nadadors, tot un luxe que cada vegada s'anime més gent a nadar a la mar. D'ací no res (un mes i poquets dies) ja estem quedant per a la 1ª Travessia de l'estiu, Pinedo ¡¡¡ el 5 de Juny.

Els entrenaments a la piscina continuen sent un mur insalvable per a mi i els horaris nous que tinc a la feina.
Però be, no vullc que el Tatoo i Kristineta en diguen "lloron"...

Com diuen per ahí... "hasta el rabo todo es toro"...


Aquesta última frase també va per al meu BARÇA ¡¡¡

PACIÈNCIA I BONS ALIMENTS ¡¡¡



3 comentaris:

Kris ha dit...

Hola Pau!!

M'encanta qparles de les travesses i de la mar!

Ja estic preparada per a nadar!! Dilluns vaig anar a la piscina i no em molesta la cadera.

O siga qvaig a nadar CULLERA 10KM!!! qguay!!!

Qganes de nadar en la ratlla del terme, encara qde moment no podré pq no tinc neopré. Avisa'm igual pa anar a esmorçar!! Però q ganes de qvinga més calor i poder nadar agust.

Confie en qaquest any també vinga tanta gent a fer la de l'Ebre, i espere qno me falles.

En fi fins pronte i entrena igual cabut... sempre te queda la banyera jajaj.

DEW!!

will ha dit...

Estamos contigo...seguro que esta año pones a mas de uno en su sitio.
la foto mola, un poco bujarra pero mola.

ejeje

DR.TATOO ha dit...

Pero que FOTO MAS TRUCHA Y ENCIMA NO ERES TU!!!! pero como eres asi de bujarra jjajaja...
Pinedo la primera y te voy a decir mas.... LA PRIMERA Y EN LA FRENTE TE VOY A DAR, ya puede tu amiguito el polaco animarte que al unico que le vas a poner a su sitio es al barça Y ES EN EL SEGUNDO LUGAR DE LA LIGA