dimecres, 7 d’abril del 2010

SENSACIONS EXTRANYES (per a 10 km de res...)

Ho dic així per que no sabia com qualificar la paraula "cagalló" quan vaig fer el pagament de l'inscripció a la travessia de llarga distància de Cullera, total per a 10 kilometrets de res...ja feia anys que no tenía aquesta sensació. Els primers anys de fer travessies, pot ser...

En la retina tinc aquestes dos imatges de l'edició del 2009. La imatge dels nadadors començant la prova i les cares de la gent moments abans de donar l'eixida, ho deien tot, jajajajaja... anaven a nadar 10 kilometrets de res...








Aquest any serà encara més "màgic" si cal, enguany, entre totes aquestes cares de por estarà la meua, la del Tatoo, la de Kris, la de Chechu...en fi, que les rises pels nervis poden ser mítiques, més que el mateix Tatoo, jejejejeje, ja tinc ganes...

Tot açò ho dic perque sols el fet d'inscriurem a la prova m'ha motivat molt i m'ha fet que em diga a mi mateix, POSAT LES PILES JA O MALAMENT...

Ja tinc ganes de vore les opinions del Tatoo & Company, no cal dir que aquest post també és per a donar un poquet de por a la gent al mateix que motivació per a entrenar més si cal, jajajajaja...

Tatoo, Kris, Chechu, 57 i perque no Willy...ja voreu la satisfacció que dona acabar una prova d'aquestes característiques, sereu Deus per un dia.

PER A 10 KILOMETRETS DE NO RES ¡¡¡...


4 comentaris:

DRT 50 ha dit...

MAS QUE UN DIOS SERE EL PUTO AMO SI ACABO YO LOS 10 KM.. ASI TE LO DIGO TRIM,,he nadado hoy 3.300 en la piscina y me queria morir, veo muy lejos los 10 km.
LA VERDAD QUE YO TB OPINO COMO TU EL ROLLO D ESTAR ESPERANDO Y VER LOS CARETOS DE LA PEÑA...ME PONGO NERVIOSO SOLO DE PENSARLO.

AH!!! OTRA COSA ALA MADRID Y NO APAGUES EL TELEFONO EL SABADO...

Trim ha dit...

Lo del sábado lo tendré en cuenta, ya veras, ya veras...no tener notícias del Tatoo en 15 dias si pierde tu Madrid, jajajajajaja...

DRT50 ha dit...

Como me conoces TRIM quince seran pocos, es mas me borro de todos los blogs por donde el dr. tatoo alardea de ser del madrid.

chechu ha dit...

QUIEN DIJO MIEDO??????? Aparte de un servidor, Tatoo, Trim.... jejejejeej :D
Bueno las caritas pueden ser epicas, no me visteis a mi desencajado el año pasado esperando la salida del 1/2 ironman de Elche ;-)