diumenge, 3 d’agost del 2008

Cap de setmana intens...desenllaç final

DIVENDRES
Tot començà el divendres quan per la vesprada passaren a per mi, per anar a correr la Volta a peu a Tavernes (8km).
La veritat es que ho vaig passar prou mal, no estic gens acostumat a correr i el meu pés i la meua alçada feren la resta.

Començí ja malament, ja que no aconseguia regular la respiració, quan vaig poder aconseguir-ho, foren les cames les que digueren prou, fou un calvari fins l'arribada, pero vaig acabar.....47 minuts ¡¡¡¡ perrea, perrea...
Resta de fotos:
http://picasaweb.google.es/nabatrim/VoltaAPeuATavernes08

Ara una fotet de la colla que anàrem...



Aquesta prova m'ha marcat la resta de cap de setmana, bona cosa de dolors i més dolors feren que no anara a Moncofar a nadar la prova del dissabte per la vesprada, llàstima....

DISSABTE
L'alternativa a Moncofar fou....vesprada de "relax" a Moraira.

Una platja al costat de la de l'Andragó crec recordar, el que si que estaven eren les boies de la travessa al port de Moraira que també ha segut avui, jeje.
Un entorn bonissim per a nadar i fer buceig el de Moraira.

DIUMENGE

MATEO PESQUER GUANYÀ A CULLERA

Una participació superior a l'esperada pels organitzadors, una mar impresionant(amb algunes medusetes, jeje) i un ambient de travessia molt bo fou el que hem vaig trobar a l'arribada a Cullera.
Conforme baixe a la platja.......foto de crak's.


Jo enguany he fet la curta(13oom), ja ho tenia previst, ja que m'imaginava que eixiria prou perjudicat de Tavernes(com finalment va ocorrer, jaja).

La prova llarga tenia a una retaila de crak's com els de la foto i d'algún mes que estava a l'aguait com Malonda de Gandia.

Moltes cares conegudes de molts llocs diferents, un record també des d'ací per a Miguel Domingo que esta en hores baixes degut a una operació als muscles que no ha anat masa bé segons ell, MOLTS ANIMS ¡¡¡

A la fí, victoria de Mateo Pesquer, segon lloc per a German Malonda i tercer per a Bernardo Palazón d'Alzira.



Aci dalt teniu a la bestia "albaceteña" del Mateo, que fa uns dies li va treure un récord al David Meca en una prova a les canaries.......casi res diu el perico, jaja.

Per la meua part, que voleu que vos diga ??? he fet el que he pogut, al principi anava prou "fàcil" pero a la tornada cap a la meta les cames ja hem deien prou i practicament he nadat de braços els ultims 200 metres.

Ara si, m'he rist molt amb uns amics que han vingut tambe a nadar...abans d'entrar la gent ens deia que estava ple de meduses i aixo als meus amics no els feia gens de gràcia, jeje.

Be, ara ja si que en tinc prou fins a Benidorm.......ni Gandia ni l'Albir(em sap molt greu), aixo sí, LONG ISLAND BEACH m'espera dintre de pocs dies, fins aviat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

TRIM!! maxo eres una makina vaya finde k te has marcado, bueno espero que nos veamos en la travesia de benidorm... es una pena k no participes en la travesia del albir, la organizamos nosotros QUE TE VOY A DECIR...
venga campeon buen viaje.

Trim ha dit...

Gracias, aun voy un poco cojo, jajaja.
Si que me sabe mal no ir a l'Albir, el año pasado ya no fui por los mismos motivos y luego viendo videos y fotos de la prueba se me hacian los dientes largos, si es que el trabajo manda y las vacaciones aun mas.
Nos vemos fijo en Benidorm....
Ya repasaremos la lista para ver a quien hay que dar cerita ese dia, jejeje.

Saludos.