dissabte, 23 d’agost del 2008

Travessia Badia de Cullera 2008

Aquest any és la segona edició d'aquesta prova, l'any passat la vaig nadar i la veritat és que vaig disfrutar molt, el entorn és impressionant, la zona del Far de Cullera és dels llocs més bonics per a passar nadant, et sens nadador, de veritat, es una prova que recomane a tots, a tots els que creguen que puguen fer-la, clar, ja que la distancia de 6500 metres no és cap broma, damunt es nada a prou distància de la costa en certs moments, entre els kilometres 3 i 5, jo aquest any afronte la prova una mica nerviós, ja que les vacances m'han descompensat el poc estat de forma que ja tenia abans de marxar de viatge, jejeje.

Ara possaré dues fotos de la zona del Far de Cullera, una del dia de la prova de l'any passat i l'altra és d'avui, dia de temporal marítim amb la mar prou picada:

I ara la de avui....
Com podeu comprobar, amb les condicions de la segona foto la prova no és faria, evidentment...
Des d'ací anime i convide a tots els que tingau ganes a que s'apunteu, la prova l'organitza el meu club (CN Sueca), això vol dir garantia de qualitat en la prova, jejeje.
El dia és el Diumenge 7 de Setembre, aci baix vos deixe com podeu fer l'inscripció:
http://www.uv.es/~esanjuan/t/documents/t08/080907BadiadeCullera.pdf

1 comentari:

Anònim ha dit...

Alguns rumors apunten a que es podria aplaçar una setmana la travessa, en pocs dies ho sabrem....seria canviar del dia 7 al 14, per a que aixi puga vindre mes gent, que degut a la coincidencia amb la prova del Mar Menor feia que la gent estiguera repartideta.