dijous, 21 d’agost del 2008

Una de basquet........play-ground USA

Era evident que un basquetmaniàtic com jo tenia que vore algun partit a les canxes de carrer de New Jersey; a mi, personalment no m'agrada la forma de jugar que tenen, és molt individualista, arriva qui siga i se la juga a la primera, això passa molt de seguit al joc americà (al menys al basquet de carrer), ací a Europa elaborem mes les jugades, o bé fent bloquejos o bé talls o altres tipus de moviments per tal d'ajudar al teu equip o als teus companys, en USA, el joc és fer cistelles siga com siga i damunt són molt bruts, peguen molt, son molt durs..........


Ja heu vist com és el joc play-ground americà, encara que dies posteriors vaig vore partits millors i jugadors que eren autentiques bèsties (pero la camera hem deixa tirat en forma de "baja bateria"), els mates i els "allley-oops" eren prou espectaculars....aggg¡¡¡¡¡

Jo la veritat és que no tindria cap oportunitat en eixos partits, eren tot jugades molt ràpides on a la mínima errada et feien un "traje" a mida, jajaja.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Després d'això, crec que jo també puc fer-ho amb la mateixa qualitat.
Javier (Valencia)

Trim ha dit...

Que bó, la veritat es que ni hagueren partits millors on de veritat ni tú ni jo podriem jugar, al que passa es que despres de tornar de Manhattan quasi tots els dies la camera estava esgotada, llastima, algun video de partits bons tinc grabats pero ocupen molt per a poder penjarlos...a la pagina.