dissabte, 27 de desembre del 2008

Bon Nadal i Bon Any 2009


Ja sé que és una mica tard felicitar els Nadals però ja ho diu el refraner, "nunca es tarde si la dicha es buena"....

BONS NADALS A TOTS I BON ANY 2009

Per a mi el final d'any serà una mica fotudet, estic lesionat ¡¡¡, ja porte quasi una setmana amb una rotura fibrilar al bessó de la cama esquerra, m'ho vaig fer jugant a basquet(com no) amb el meu equip, la veritat és que aquests tipus de lesions només les coneixia perque els esportistes d'èlit solen tindre-les prou a sovint.....repós, repós i més repós i això per a mi és molt.

Però bé, "qui amb foc juga al final es crema" (altre refranet, jejeje), ho vull fer tot i tot no pot ser, jugar a basquet amb el meu equip, eixir a córrer i fer populars, nadar amb els del club i fer travessies i competicions.....a més a més soc secretari del CN Sueca, estic a la directiva del Club de Bàsquet, també estic al comité organitzador dels 25 anys de basquet a Sueca, també soc àrbitre de bàsquet de xiquets....estic cansat només de posar-ho, jajajaja...

La meua celebració Nadalenca pel que fa a la natació la férem el passat 24 al Mareny de Vilxes, uns quants nadadors del CN Sueca i altres aficionats quedàrem per a celebrar els Nadals de la manera que més ens agrada.....NADANT ¡¡¡, jo, com que no puc per la lesió, vaig de fer de reporter gràfic.

Ací baix teniu unes fotos de la quedada nadadora nadalenca:


2 comentaris:

Anònim ha dit...

FELIZ AÑO NUEVO TRIM.
Cuidate un poco que a este paso no te veo en el proximo autonomico.
LO DICHO FELIZ AÑO NUEVO 2009

Trim ha dit...

Igualmente Dr.Tatoo, tranquilo que cojo y todo me tiro a nadar si hace falta.....a ver si me cuido que si no malament.