dilluns, 8 de desembre del 2008

Masters de Castelló o el debut d'un crak ???

Aquesta és l'incógnita que planteje. Aquest proper diumenge 14 participarem uns quans membres del CN Sueca a la prova de Masters o millor dit veteranets, com no jo un d'ells....
Sera la primera vegada que participe en una prova d'aquestes característiques, estic inscrit als 50 metres lliures i als 50 metres braça.

Aquesta setmana als entrenaments tenim que millorar alguns aspectes de l'eixida o dels viratges, ja que alguns de nosaltres podem impressionar a la gent pero de lo malament que ho podem fer.
El meu nivell no és d'élit que digam però, com que és una prova curta tampòc crec que ho fare malament del tot.

Ara voreu un video de les pasades olimpiades de Pekin o Beijing o com s'escriga.....
Es la final de 50 metres lliures, la prova més rapida de totes, els nadadors pareixen "torpedos".
Lo meu sera paregut pero amb més emoció si cal, jejejeje....

Ara voreu que canya:

Ja contare com anat la prova.....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

TRIM viendo este video me das por... Sobre todo no estes nervioso, ya que yo mi primer autonomico, aunque no llevo muxos, me temblaban hasta las pestañas. piensa que tu solo tienes que superar tus tiempos personales.
espero ir al otro autonomico y que tu vayas.
SUERTE PARA EL DOMINGO QUE SERA UN DIA MUUY LARGOOOO

Trim ha dit...

Gracias por los ánimos, lo de los nervios supongo que solo al principio, cuando vea a gente conocida por la piscina creo que me relajaré un poco, pero solo un poco....por cierto, que tal Granada ??? supongo que de lujo, ya me contarás.