dimarts, 16 de desembre del 2008

Vaig gaudir molt el diumenge a Castelló.....

Una jornada perfecta la del passat diumenge 14 a Castelló, la colla de Sueca haviem quedat a les 7'45h, problemes amb el llit varen fer que jo arribara passades les 8h al punt d'encontre.

De seguida ferem camí cap a Castelló ja que a les 9'45 començava la primera prova. Els nervis cada vegada eren més evidents, jo estaba com en un núvol, mai havia nadat competició de piscina.
Pensat i fet, passats pocs minuts de les 10h em criden per a nadar la serie de 50 metres lliures, ara si que si, no hi ha marxa enrere, ja estic dalt de la plataforma per a tirarme, crec que les cames em tremolen i tot, "preparadosssss.........PIT ¡¡¡¡, l'entrada a l'aigua és bona, comence a nadar i el ritme és bo, arribe a la pared i una errada de càlcul(no veia la pared, jejeje) fan que no done la volta com cal, no passa res la tornada encara la faig amb més ganes si cal que l'anada.
A la fí arribe amb 32 segonets, que anem a fer-li, ningú és perfecte, no ??

Continuà el matí amb infinitat de proves.......fins a mig dia. Després anarem a dinar al Port de Castelló.
Per la vesprada vaig nadar 50 metres braça i la prova de relleus de 4 x 50m. En aquesta pàgina de you tube podeu vore el video de la prova, jo soc el primer relleu.

Ací baix voreu la prova de 50 metres que vaig nadar de matí:


En el centre , banyador roig i gorret verd...

Le fotos les podeu vore ací: Fotos Castelló