diumenge, 6 de juny del 2010

LA PRIMERA EN LA FRENTE...ZASCA ¡¡¡¡¡¡¡




Moltes cares conegudes en Pinedo i moltes les ganes de començar la 1ª travessia després d'un llarg hivern, la prova de Pinedo donava l'eixida al Circuit de Travessies de la CV i han sigut pocs els crak's que s'han volgut perdre l'ocassió de puntuar en la primera prova. Mateo Pesquer, Victor Llopis, German Malonda, Jose Luis Larrosa, etc...també nadadors com Miguel Domingo, Rafa Toris, Elena Borja, Anna Serneguet, Jesus Blanco i d'altres travesseros que no pararia de nomenar.


EIXIDA DE LA PROVA I ZASCA ¡¡¡


Així em vaig quedar quan ja d'inici vaig vore que havia perdut el primer "encering de l'estiu..."amb el Tatoo, eixida fulgurant fins una boia i gir a l'esquerra, colps, patades, manotades, agafamentes de banyador...en fi una guerra sense cap treva.


Les primeres braçades bé, tenia el meu rival davant meua i pareixia que podia aguantar bé, però alguna cosa estava fent que se me fera molt llarg arribar a la 1ª boia, quina cosa ??? doncs no ho sé...els nervis, les ganes de fer-ho bé, l'estrés de l'eixida...


En cap moment agafe bé el ritme, encara veig al Tatoo ahí davant però em costa cada vegada més seguir-lo...em veig ja encerat i portàvem només uns pocs metres de travessa, jejejejeje...


Arribat a aquest punt només queda intentar nadar el més tècnicament possible per a no esgotar-me molt, no perdre massa temps i que en cap moment em quede del grup on anava. Així passen els metres i arribe a la platja amb la sensació que podia haver donat més de mi i que açò només acaba de començar (el encering vull dir, jejejejeje).


Temps i possició: 28' i poquet i lloc 82 de 430 nadadors, crec recordar...distancia 1800m.


L'ALTRA VISIÓ DE LA TRAVESSIA


Haver perdut el meu primer duel de l'estiu amb el Tatoo em deixa un gust amarg però també content de vore que de més de 400 nadadors quedar el 82 tampoc no està malament, no ??? ho haguera firmat abans de començar de segur. També pense que per a guanyar al Tatoo hauria d'haver arribat del 50 o 40 primers i això encara està molt lluny de les meues poques condicions atlètiques.

Em quede amb la sensació de que amb tranquilitat i motivació puc nadar més fort i més ràpid, açò només és el principi i crec que ens ho passarem bé en les pròximes travessies...


TATOO ¡¡¡ VOY A POR TI Y LO SABES, EN LA PRÓXIMA CITA TODO SERÁ DIFERENTE...



6 comentaris:

kris ha dit...

ànim Pau!

Crec qel qte faltà es motivació psicològica. Et faltà estar realment dispost a donar-ho tot i amb seguretat en tu mateix.

Eres un crack a l'aigua si vols, prova d'això foren els resultats teus de l'any passat, (qsi em sincere te diré qme sorprengueres moltíssim i no sabia q podies arribar a tant).

Recorde que l'any passat estaves fet un bou però també nadaves agust, amb il·lusió, concentració i seguretat i creença en tu mateix.

Ánim, valorat i sorpren-me aquest any també per favor! Jo per la meua part intentaré no perdret de vista! jaja.

Vinga a per Cullera 10km!

I SOMRIU!! :)

pd: Tatoo disculpa'm però motivar els rivals també entra dins de la guerra. ;)

Trim ha dit...

GRÀCIES KRIS ¡¡¡ has fet que es desperte la bèstia que porte dins...

Ja tinc ganes de tornar a l'aigua i donar-ho tot, se que puc fer-ho millor.

No te disculpes al Tatoo que "el no lo haria", jejejejeje...

Açò se posa interessant ¡¡¡

TATOO ¡¡¡ ESTAS MUELTOOOOOOO...

kris ha dit...

La veritat es q sí. Estic estudiant i no puc deixar de pensar en Cullera.

Les ganes em mengen per dins de poder tirar-me a l'aigua contenta pq per fi ha arribat el moment, i puc disfrutar. Tinc males ganes!!

Crec qixe dia serà genial, no pot ser d'altra manera. Això si, no caps a altre lloc q no siga darrere meua així q ves fente a la idea...

Ens vegem esta nit, a pesar de qfaré l'entrene del dimarts, qtambé tinc examen dijous!

Adéu! I m'alegre qt'animares, es lo q tens qfer, algú capaç de anar a enfrontar-se a la mar per el canal de la manxa, només te una paraula: CANGREJITO! :) QNO!

Valent! de valor i de q ho vals de tot, així q qm'entere jo qperds de nou les ganes qme tocara anar de nou a animar-te!!

Vinga ens vegem a l'aigua!dew.

DR. TATOO ha dit...

EHYYY. TRIM clar que eres un bestia pero de MAMON...
Yo lo sé y lo malo que tu tambien en cullera el cuento dara la vuelta.
tengo que reconocer lo mismo que tú, no somos esos 30 primeros pero el nivel es muy alto, debemos estar contentos de las posiciones que nos metemos de 4oo y pocos nadadores quedemos como hemos quedado.
ENHORABUENA CAMPEON..

Rafa Muñoz ha dit...

hey Pau , no vam tindre temps per xarrar,, pero ja vindran mes traveses, mes moments, i mes metres per nadar junts,, pero no rebolicats eh? jaja.

ah, una cosa,,, si tu vas a per el tatoo eixe que tan famos dius que es, Rafa de Torís va a per tu i a per ell, aixi que prepareu-vos jo porte llenya per a tots dos, que seria de les travessies sense aquestes cosetes? jeje, vinga ens vegem a Benidorm.

KRIS ha dit...

MIRA!Per fi apareix el passat per aigua!!

Soc cris, te vaig confondre en un q ve a la piscina de Sueca i resulta q no eres tu! pero tenia la cara igual!!

En fi, no tinc massa clar ki es Rafa de Torís, pero jo vos pegue un pasó a tots i damunt vos arregle la fruta pa kuan eixiu?


Pa qdesp se queixeu de la igualtat qdemanem les dones!! Ganduls, en lo bé qsabem fer les coses!

Aprepareu-se qvaig! I no porte frens!!

Passat per aigua, seria genial poder conéixerte en persona. Mire el teu blog, i sé per referències de Trim, qeres una persona guay més qforma part de l'univers de persones que Pau se guanya amb bon rollo cada dia.

Pau pq no m'adoptes? jo no done molta feina!! Ja parlaré jo en Inma qvull vore Trimets per ahí nadant!!

jajaj, LA PESADILLA DE TATOO!! JAJAJ pitjor q les meduses.

UN ABRAÇ AMIC!
DEW