dimecres, 22 de juliol del 2009

TRAVESSIA TABARCA - SANTA POLA 2009

Cap de setmana molt aquàtic...
Aquest cap de setmana ha sigut un dels millors per a mi esportivament parlant i això que no he guanyat res, jejeje.

La travessia de Tabarca mai la havia fet, tenia ganes de nadar en aquelles aigües.
Tot començà el dissabte de matí, abans de marxar cap a terres alacantines vaig fer una visita a la gran nadadora Selina Moreno, el motiu no era cap altre que donar-li anims per al test de resistència que volia fer a la piscina de Sueca, 10 hores nadant ¡¡¡...

Ja escriuré un article només per a ella, on parlare dels seus reptes o millor dit el seu gran repte, "EL CANAL DE LA MANCHA" o el que és el mateix, anar nadant entre Anglaterra i França...

Doncs be, el dissabte com deia, abans de marxar cap a Santa Pola vaig nadar o acompanyar uns metres relaxadament amb Selina i vaig fer algunes fotos. A la fi ho va aconseguir...quina machine ¡¡¡
Despres de dinar agafarem el cotxe i en un parell d'hores ens plantarem a Santa Pola. Deixarem les coses a l'hotel i ens varem donar un passeig per la zona del port. Sorpresa ¡¡¡ Alfonso, més conegut com Nemo, un company de travesies que per motius de treball(treballa a la Xina) no pot entrenar tot el que ell voldria ni competir, es clar, també estiguerem una estona amb Jose Luis Larrosa (Konfucio) i amb els membres del CN Alcoi (Samuel Vidal & company). Despres a sopar i a "mal dormir".
Quina calor i quant de soroll al carrer, damunt l'aire condicionat no es podia regular...

A les 3h del matí ja estava despert, els nervis no em deixaven dormir, damunt vaig somiar que feia tard a la prova i que els vaixells marxaven sense mi cap a Tabarca,"Pesadilla en Tabarca Street ¡¡¡"

A les 5'30h del matí baixarem a desdejunar, molts nadadors hi havien també al hotel com Jesus Blanco, Eduard Sanjuan o Rafa Muñoz...cares conegudes i no tant conegudes.

A les 6'15h ja estavem al port, un company de Club (Manolo Oliver), la meua dona i jo, els nervis eren cada vegada més grans i encara no entenc el perqué...si la distància no era en teoria cap problema per a mi.
Ens marquen el dorsal, deixem les pertinençes i pujem a la Tabarquera, només gorro de nadar i les ulleres.

Dalt em trobe a la colla de Benidorm i en concret al meu "rival" de travessia el Dr. Tatoo, xarrem una mica i la conclusió és que estem tots nerviosos i amb ganes de començar a nadar, jejejeje.


Lo del pique amb el Tatoo que conste que és tot de bon rollet, eh ¡¡¡ venim tot l'estiu vegent qui li guanya a l'altre.
La tabarquera surt del port i el primer que notem és que la mar no està del tot queta i que cada vegada la tabarquera es menejava més, jo pensava, guay ¡¡¡, a mi m'agrada nadar amb la mar picà.

La prova de Tabarca son quasi 6 kilometres, en proves curtes( 2.500m aprox.) era el Dr.Tatoo el qui em guanyava, per poc però em guanyava.
En aquesta prova era jo el que volia trencar l'estadística i guanyar, la distància anava al meu favor ja que al estar entrenant per a l'Estret és supossava que jo deuria tindre mes fons físic...

Cap a les 7'45 h es dona l'eixida a la prova, 630 nadadors enfilant cap a Santa Pola, quina pasada ¡¡¡, manotades, patades, el de sempre...

Començe reservant prou, als peus del meu rival( el Dr. Tatoo). Al principi el ritme era prou fort per a mi, fins al punt que quasi deixe marxar al Tatoo i seguir jo al meu ritme, així el primer, el segón i el tercer kilometre.
Cada vegada em trovava millor, el dubte era fins on podria aguantar eixe ritme...,pensat i fet, a partir del kilometre 3 començe a pujar el ritme i em pose al costat del Tatoo com volent dir-li que ací estava jo i que volia més gresca, jejejeje...



Ara sóc jo el que posa el ritme, començe a passar a nadadors amb prou facilitat, un grup, un altre grup, un altre grup, per el meu cap no pasava altre pensament que " anirà encara el Tatoo darrere meua ??? ", això em motivava més si cal, pareixia no tindre límit, jejeje...així i tot però no em fiava gens ni mica del Tatoo...





A la fi arriva a meta a la possicio 143 de 630 amb un temps de 1h 45 m, la meua dona em diu que he arrivat davant del Tatoo, quina alegria ¡¡¡ per fi li havia guanyat ¡¡¡

Després de la travessia hi havia un refrigeri per als nadadors amb zona de massatges inclosa...
Donar l'enhorabona a Jose Luis Larrosa(Konfucio) per la seua 6ª possició a la prova (1er seniorA), MAKINON ¡¡¡


Dr.Tatoo (Richard), jo( Pau) i Konfucio(Jose Luis)

Unes cuantes fotos amb amics i companys de travesies i la "coña" amb el Tatoo que a la fi entra quasi 3 minuts darrere meua, TOMA CERITA ¡¡¡(tinc una foto que et faria molt de mal però només la possare si em deixes, jejeje).

Cap al mig dia anarem a l'hotel, estavem tan cansats de la matinada que haviem fet que agafarem el cotxe i marxarem cap a Sueca per arribar quan abans millor, si ens haguerem quedat a dinar la tornada per la vesprada haguera sigut terrorífica per a mi... ho senc altra vegada Jose Luis per no quedarnos a dinar amb tots vosaltres.

Resumint un poc, el hotel molt mal, Santa Pola m'agradat prou, Tabarca molt xulo, la travessia genial i l'organització (Club Natación Alone) un 10...

PRÒXIMA TRAVESSIA 25 DE JULIOL, BAIXADA DE L'EBRE (15.700m)...
TATOO SI ME HE PASAOOOO SORRY, JEJEJE....

4 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

UNA CRONICA PERFECTA, si señor..
tienes toda la razon asumo la cera bien dada. reconozco que falle a partir del km 3 y algo.
Me alegro molt que estes contento pero te aviso esto NO QUEDA AQUI LA MALDAD DEL DR. TATOO SE VENGARA..VENDETA.
y por las fotos no te preocupes tio, esto es la que da vida a las travesias..yo no me molesto por esto.
DILE A TU MUJER QUE EN LA PROXIMA TRAVESIA SE VA HACER UNA FOTO CON EL GANADOR TE LO ASEGURO YO..
UN SALUDO MAMON

Trim ha dit...

Ya lo se, en Cullera se que no será lo mismo...

SERÁ PEOR ¡¡¡ JAJAJA...

QUE VA, QUE VA, ESOS 2.500M NUNCA SE ME HAN DADO BIEN...

SALUDOS.

DR.TATOO ha dit...

No te digo que te vaya a ganar, porque en este momento me veo que me has dado un buena paliza..pero voy a ir a reventarme o te espero y voy a tu ritmo si puedo o exploto por el camino..
Esta semana llevo mal los entrenos por los horarios pero la semana que viene espero entrenar muxo.
adeu amic.

Trim ha dit...

Para ganarme sabes bien que tienes que apretar de salida, cuanto más tiempo te aguante más posibilidades tendré de remontar...

Peroooo quien sabe...