dilluns, 6 de juliol del 2009

PINET - LA MARINA, GRAN MATINADA ¡¡¡

Encara no eren les 5 a.m quan ja estava ben despert, tocava viatjar fins la platja del Pinet, a les rodalies de Santa Pola i Elx.

Tot es va decidir la vesprada anterior, estava inscrit a Castelló però em cridà un company del club dient-me que no podia anar al Pinet, jo volia fer-la pero com la inscripció estava ja feia dies tancada no vaig poder apuntar-me, ara ja tenia dorsal per a nadar, jejeje.
Pensat i fet, el diumenge de matinada (6h a.m) ja estava enfilant l'autovia direcció Alacant, dos hores per davant de cotxe i moltes ganes de tornar a nadar després de dos setmanes sense travessia...

El dia d'abans vaig cridar a J.L Larrosa per a preguntar com s'arribava al Pinet, tot controlat, arribe a les 8'15 a.m a la platja i erem poca gent, al moment començà a arribar gent i en qüestió de minuts la platja estava plena de gent.

Cares conegudes i xarrades amb uns i altres, Samuel Vidal, J.L Larrosa, Venancio Piqueras i tots els craks de La Nucia que vingueren com el "Dr. Tatoo(Richard)", Willy(Sergio) o el 57(Juan).

Amb molta puntualitat (9 a.m) els meus amics els àrbitres de Federació donaren l'eixida, 400 nadadors i 2200 metres per davant, jo seguisc al Tatoo al principi però el molt cabrito començà a creuar-se entre la gent i el vaig perdre de vista, seguisc nadant i el grup de 400 s'estira cada vegada més, torne a vore al Tatoo i em pose a roda, els metres passen però no soc capaç de patir prou i em deixà uns metres que foren insalvables a la part final de la prova.


A la fi 33 minuts i la sensació de que podia haver-ho fet millor...
Com que haviem de tornar a casa avans de dinar no ens quedàrem gaire temps i marxàrem de seguida, ara, primer ferem un bany de relax com a cloenda al llarg matí, jejeje.

L'experiència del Pinet m'ha agradat, bona platja i aigües netes, bona combinació per a fer una travessia.

El proper cap de setmana toca Perelló-Palmeres (2700m), la meua, la del meu club, la que tants mals de cap ens ha donat a tots els que hem treballat per a la prova. Ho tenim tot preparat, inclòs els famosos "peixos araña" i alguna que altra meduseta, jajajaja, es broma, el dissabte per la vesprada vaig estar al Perelló i vos puc asegurar que en la zona de l'eixida hi havia més de 30 personas tan tranquiles i relaxades prenent el bany al costat de l'escullera...

P.D: TATOO, prepárate que en esta me toca a mi repartir cera, y de la buena...

1 comentari:

DR.TATOO ha dit...

OSEA ERAS TU EL PESADITO QUE ME IBAS DANDO EL PIES TODO EL CAMINO...
pues gracias a eso incremente mi ritmo del infierno jijiji
creo que Perello es una travesia que no te puedes confiar por la distancia, no se puede salir tan rapido. PORQUE AL FINAL PUEDES PAGARLO CARO Y RECIBIR MAS CERA QUE UN TONTO...