dijous, 16 de juliol del 2009

A MENYS D'UN MES PER A L'ESTRET

Ja queda no res, el treball dels últims mesos ja està fet, ara només queda no perdre i disfrutar de les travessies que faré abans de marxar capa Tarifa.



El pròxim diumenge 19 nadaré la de Tabarca-Santa Pola(5700m), prova nova per a mi, més o menys conec les característiques del recorregut i tot el que envolta la prova...



(Coronel, te robado la foto...) sorry.


Tinc ganes de pujar a la Tabarquera i anar cap a l'illa, hem quedat uns quants "perdidos" per a nadar la prova junts, com no el DR.TATOO, el Coronel i algun que altre més de segur...

Per davant, anirà el gran amic Konfucio(Jose Luis Larrosa) que de segur donarà canya a més d'un "gallito", jejeje...a por ellos ¡¡¡


Ja vorem com va tot, no tinc por a la distancia, només em tinc por de mi mateix, jejeje.


Ahir dimecres 15 vaig tindre el plaer de nadar amb una nadadora de les que fan història, Selina Moreno, varem nadar 1'30h a l'assud d'Antella (jo amb neopré), ja que l'aigua no passava dels 20º, el motiu no era altre que tornar a nadar amb aigua freda, Selina nadarà en agost al Canal de la Mancha i jo a l'Estret...el llistat de consells que em dóna és tan gran que podria escriure un llibre amb tota la informació, jejeje...


Els entrenaments crec que van per bon camí...


Com deia al principi,

QUEDA MENYS D'UN MES PER COMPLIR EL SOMNI.

3 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

MAXO TRIM me estas dando miedo tio...jo crec que anire al meu ritme, con todo lo que estas haciendo no podre seguirte nada mas que unos dos mil metros..

Trim ha dit...

Ya veras como aguantamos juntos hasta casi el final y luego me fulminas con un mega-sprint de esos de los tuyos...

La táctica la tengo clara, ya te la diré cuando den la salida, jejejeje...

DR.TATOO ha dit...

cuando den la salida mamon?? no a mi me dices antes que no me fio.. no vaya ser que me quites las gafas o algo por el estilo..que el dr. tatoo te aprecia en el fondo no seas malo con él