dilluns, 29 de març del 2010

DLD SUECA 2010...TREBALL EXCELENT ¡¡¡




Aquest post va dedicat a tota le gent del Club Triatló Sueca i a la que no també que col.laboraren en el 2º Duatló de Llarga Distància de Sueca cel.lebrat el passat 27 de Març.

Esta prova va naixer l'any passat de la ma d'uns quans enveninats del triatló com Jose Cardo, Vicent Burguera o Enrique Lletí. Fins l'any passat el CT. Sueca organitzava de vegades triatló uns anys i d'altres feia duatló sprint. Aquesta gent va voler anar més lluny i és proposaren fer a Sueca el primer duatló de llarga distància que és feia a Espanya, 10km corrent - 80km en bici - 20km corrent...quasi res ¡¡¡

L'any passat ja vaig acudir a la cita per ajudar i aquest any no podia ser menys, em senc com part de la familia triatlera suecana i de la prova, jejejejeje...


El divendres ja fou prou dur, tinguerem que carregar tots els "trastos" en els camións de l'ajuntament i anar al lloc a descarregar i montar els boxes, de veritat que vaig acabar prou cansat.
La nit anterior no vaig poder quasi dormir pensant en la prova, i això que jo no participava...dissabte de matí a les 11h era la prova i dos hores abans ja estava jo allí amb la meua bici de muntaya i un cartell ben gran de 1er classificat Marjal Man (nom de la prova) per a seguir la prova al capdavant.


La meua consigna en carrera era dirigir el grup de corredors per a que feren bé els girs, ja que el circuit era de anada i tornada, i fer bona cosa de fotos a tot i a tots.


El resultat general de la prova ha segut EXCELENT ¡¡¡ ni bordat ¡¡¡


Guanyà un makina de Calatayud (Saragossa) Javier Solanas, l'últim tram de carrera a peu (20 km) els vaig fer amb ell, donan-li anims, molt anims, ja que tenia calambres i dolors d'estomacals...sabia que per darrere anaven remuntant-li però jo li deia una i altra vegada que tranquil que... "aqui se viene a sufrir y para ganar hay que sufrir lo que sea necesario".

A poc més d'un kilometre estaba tant emocionat el xic que quasi plorà i tot...al vore que tot tenia recompensa i que per fi li arrivaba el moment de gaudir de la victoria.

Ací estic amb el Campió del Marjal Man 2010...

Les fotos les podeu vore en el enllaç d'ací baix, m'he passat el cap de setmana fent fotos, jajajajajaja.






8 comentaris:

dr.tatoo ha dit...

Trim eres un fuera de seria, ahora metido en el equipo de tri, lo tuyo no tiene nombre, ERES GRANDE MUY GRANDE y eso que a mi no me gusta hacerte la rosca..estas metido en todos los fregaos y esta vez animando, espero que luego ellos vayan animarte en los 10 km de cullera que falta te va hacer.
AMENAZA DE DR. TATOO...
Venga KRIS ESPERO RESPUESTA.

Cristina ha dit...

YA VOY YA VOY MAESTRO!!! QTODOS NO SOMOS VELOCISTAS!!!

Pues Na PAU Q,... A MI ME GANASTE CON EL TIMBRE! Y PREGUNTANDOME COMO ESTABA CN LA CARA DE DOLOR QHACIA!

PERO SI, TE VAMOS A DAR UNA PALIZA LOS DOS MANO A MANO, QESTAS QSALES VIVO DEL AGUA, Y CMO ENCUENTRE MEDUSAS, SE LS PASO AL TATOO Y TE LAS ESTAMPA EN LA CABEZA COMO UNA DE ESAS COSAS Q TE GUSTAN TANTO... LAS PELOTAS DE BASQUET!!

COMO ANDAS EN BASQUET TATOO?

JAJAJAJAJAAJAJJAJJJAAJAJAJJA, APRENDO PRONTO VERDAD MAESTRO?

TRIM APREPARAT Q ANEM A MATAR!!

UN BESO PA LOS DOS, A REPARTIR JAJAJ.

MAESTRO LO DE METER PAU LA MANGA EN LOS FREGAOS DE LA BUENA GENTE DE SUECA ESO NO ES DE HOY, LO HACE SIEMPRE QPUEDE LO Q NO TE LO CUENTA, QNO TE ENTERAS, EHHH!!

DISCULPE MIS CONFIANZAS, SEÑOR!

Ale a nadar vosaltres q podeu, ...mmm qrabia

JULIAN ha dit...

Pau, simplement dir-te que eres molt gran. Fan falta molts Paus en este món per a que tot anara bé. Eixe desinterés en ajudar i eixa afició en general per l'esport es impressionant. T'admire mestre.
Vinga va, eixe duatlo o triatlo per a quan. Te recorde que tu en la bici no eres coixo.

dr.tatoo ha dit...

MI QUERIDA DISCIPULA!!
Lo primero en basquet soy un crack un verdadero alero con un tiro exterior que me salgo, queda dicho...
sobre lo que has dit de las medusas ESE TEMA NO LO TOQUES QUE NO ME GUSTA MUXO.
las confianzas son buenas mi querida discipula siempre qeu sea para hundir a este POLIFACETICO HOMBRE DEPORTE COMO ES TRIM, nada, corre, tri, basquet, petanca...que te queda amic por hacer.??

jcardet ha dit...

Jo ja no li vullc dir res més, sap q estic superagraït , per la seva tasca i el seu interés. I que estic esperant ixe debut triatlétic amb ànsia.
Gracies Trim per tot.

Trim ha dit...

Jose ¡¡¡ quan el resultat és bo sobren els comentaris, hem deixat el llisto molt alt aquest any, la Prova s'ha convertit en tot un referent al món dels Duatlons...la gent ens vol i vol que continuem amb la mateixa línea, encara no he llegit ningun pero...

Lo de debutar als tris...encara ho veig lluny, estic eixint a correr dos, tres vegades per setmana, aixó i nadar de moment m'ocupen tot el temps que tinc, més ja seria abusar, jejejeje...

Ja parlem crak.

dew.

ramón ha dit...

... ya me darás ánimos a mí en 2011...ya...jajajaj

un abrazo máquina.

p.d: Porque Javier parece muy buena gente...que si no, no te perdonaba yo eso de no acompañarme ni un ratico...

Trim ha dit...

Ramon ¡¡¡ que alegria verte por aquí, no me lo esperaba...al final aprenderas valencianico y del bueno, el de la Marjal de la Ribera, jajajajaja...

Un abrazo máquina.