dilluns, 2 d’agost del 2010

AIGUA, AIGUA I MÉS AIGUA

Així ha sigut el meu cap de setmana, tot mullaet. Tot començà el dissabte de matí a Castelló, a la platja del Gurugú, travessia nova per a mi de 2200m, la mar estava prou picaeta i amb corrent contraria...jo sense matarme massa per anar ràpid, a la fi 47 minutets que després de les 2 hores de l'Ebre pareixien un passeig, jejejejejeje...novament pujaren des d'Elx Jose Luis Larrosa i Mª Paz, ells es quedaren a dinar a Castelló per a baixar per la vesprada a Moncofar per a fer la Travessia de les Banderes Blaves, travessia que guanyà Jose Luis ¡¡¡ quina machine ¡¡¡








Eixida Travessia Gurugú

Per la vesprada i després de descansar una horeta agafí el cotxe de nou i vaig pujar a Turís a participar en el 24 hores de natació, el meu amic Rafa Muñoz m'ho va dir dies abans i a la fi vaig poder anar...allí vag coincidir amb Victor Moreno i més nadadors que esperaven el seu torn per a nadar, només arribar Rafa em diu que ja me tocava i que em preparara, jo vaig dir que sols nadaria uns 20 minutets, més o menys uns 1100m. Més del que habia pensat fer. La veritat és que després de la mala mar del matí a Castelló relaxar un ratet em vingue de luxe.




Nadant relaxat al 24 hores de Turís...

Amb poques forçes però amb moltes ganes de nadar em vaig presentar a Cullera, la travessia em va eixir millor del que em pensava (42 minutets), al acabar la prova llarga de 2500m em vaig tirar de nou a nadar la prova de promoció de 1300m amb el meu amic Joano, que nada poquet però poc a poc va millorant, quin crak ¡¡¡ estava tant nervios que la nit anterior no va dormir apenes...em va dir.
Enguany la travessa de Cullera m'agradat molt, la mar molt bona, sense meduses (un parell vaig vore jo), i pocs nadadors (uns 120 crec) degut a la fobia a les meduses i a la coincidència de 3 travessies més, Moraira, Vinaroz i Penyiscola - Benicarló.



Ja per acabar ferem un dinaret uns quans membres del CN Sueca, això si abans ferem el "chapuzon" de rigor a la piscina de la finca del nostre amic Manolo...i després un xicotet brindis amb casalleta per a cel.lebrar que altre amic, Mikel Alapont, a sigut Finisher al IRONMAN DE ZURICH, ENHORABONA CAMPIÓ ¡¡¡



El cap de setmana que be toca novament doblet, dissabte baixarem a Denia a nadar la travessia del port i Diumenge anirem a Xeraco a participar en la travessia que organitza Victor Moreno.

MISSATGE PER AL TATOOOOOOO ¡¡¡

COGIENDO DE NUEVO LA FORMA (NO SE DE QUE PERO FORMA), PRÓXIMO PICO DE FORMA PARA FINALES DE AGOSTO, JEJEJEJEJEJE...

5 comentaris:

kris ha dit...

Pauet colli com seguisques fent tant de doblet o triplet de travesses te costarà molt fer les cròniques!! ;)

Estas poc malament del cap! Después diuen qels que ens agrada el triatló estem zumbaos!!

Eres mal crack, desp de les palisses qte pegares, de q necessitaves estar de baixa un poc, me vens ara i fas l'Ebre i desp ixes 3. I desp diu q no esta motivat per a la de Cullera...

Lo qno se com te qda capacitat pulmonar!!!

I tens forma de q.. de cangrejito com sino? jaja.

M'alegre q no perdes les ganes, recorde q me tocà animar-te unes entrades enrere. Seguix així, pero recorda sempre qles travesses no són més quna excusa per compartir el temps amb uns amics, la teua forma d'entendre estes "competicions", m'ajudà a disfrutar-les sense exigir-me resultats!

Sempre recorde el títol de una de les entrades del teu blog: De vacaciones por Benidorm!

Gràcies per seguir amb ixe bon humor... per cert m'ha encantat lo de pañuelo, vendo pañuelos!! jaja. molt bò.

Ens vegem en breu, un beset.

Dr. TATOO ha dit...

Yo no voy a ser tan dulce como mi amiga KRIS, estas fort com un bou y despues estas llorando, MIRA YO NO HECHO NINGUNA DESDE EL PERELLO PERO ESTE MES VOY A ESTAR EN EL PICO MAS ALTO PARA DARTE MAS DE 2 MINUTOS EN LA ISLA DEL MEU POBLE,, TAL COMO TE HICE EN EL TUYO.. QUE TE PARECE EL DESAFIO, YA NO QUIERO ENTRAR PRIMERO AHORA QUIERO ENTRAR PRIMERO PERO POR MAS DE 2 MINUTOS..
VAYA XULERIA QUE ME HE MARCADO,,,,
lo siento trim asi es el dr. tatoo
un saludo amic.

Trim ha dit...

A ver peazo friky ¡¡¡ para sacarme más de dos minutos tendras que nadar como nunca en tu vida, si no bajas de 56 o 57 minutos estaras muelto ¡¡¡ jejejejejeje...

Voy a por ti ¡¡¡ y en tu p... casa, jajajajaja.

Te has hinchado estos dias en Mallorca y te va a costar arrancar la moto de nuevo...

Trim ha dit...

Entonces si no me sacas los dos minutos el match lo gano yo ???

jejejejejeeje

KRIS ha dit...

AHI AHI!! VOS VULL VORE!!!

A VORE SI PER FI ES VEU EL REPTE I LES GANES QSE TENIU!!

TATOO DE ESTE RETO DEPENDERÀ QSIGA CREYENDO EN MI MAESTRO O ME INDEPENDICE Y SEA PECECITA AUTONOMA DE TU PECERA...

ESPERO QVENGAS HACIA AKI O NOS VEAMOS EN OTRA TRAVESIA! ANHELO EL DIPLOMA DE PECECITA, AUNKE ME HARIA MÁS ILUSIÓN UNA DE ESAS CAMISETAS Q LLEVA DR.TATOO DETRÁS. JAJA, ESAS Q VENDES.

EN FIN, QKIERO VERTE ANTES DE TERMINAR EL VERANO, NECESITO TUS BESOS DE DOCTORSITO!! Y UNA FOTO PO FAVÓ!! JAJA.

NO TODOS LOS VERANOS SE PUEDE VER EL CUERPO DE LA GLORIA POR AHI...JJAJAJAJ.

EN FIN, Q A NADAR NO TENGO MUY CLARO Q PUEDA IR, PERO SI PUEDO IRÉ A VEROS.

MACHACALE POR FAVOR!!! SI LE GANAS, ENTONCES SER ÉL EL TRIM Y HUNDIDO!! JAJA.

SACA ESOS DIENTES AFILADOS Y COMETE AL CANGREJITO!!

;), pauet,... es qeste tatoo me trau la vena roin!! qne'm a fer...