dimarts, 31 d’agost del 2010

ENCERAT PERÒ CONTENT, COM POT SER ???


Així em senc després de la meravellosa travessia de Benidorm cel.lebrada el passat diumenge.

Tenia moltes ganes de nadar aquesta prova de més de 3500m, els dos anys anteriors m'ho havien confirmat, per a mi és de les millors, de les més boniques de nadar...
Prompte estavem al club nàutic per a arreplegar el dorsal, als pocs minuts ja tenia a la vista al meu rival de travessia, el gran Dr. Tatoo, el dia d'abans ens haviem vist i ens haviem pegat unes rises. Els nervis anaven a més, jo tenia clar el que tenia que fer, el que no tenia clar era com anava a fer-ho, guanyar al Tatoo ¡¡¡
Amb moltes rises i nervis arribem a l'Illa amb el vaixell turístic, en pocs minuts estavem ja dins l'aigua el Tatoo i jo per a soltar un poc de pressió, jejejejeje.

Quan ja estavem tots els nadadors a l'aigua és donà l'eixida...el primer gran objectiu era aguantar els primers 500m o 1000m darrere del Tatoo, cosa difícil però no impossible, només donar el "bocinazo" d'eixida em pose als peus del meu rival, estem situats al capdavant de tots, el ritme és alt però aguante molt bé, de repent el Tatoo desapareix, intente mirar als costats però no el veig, pense, l'he perdut ja ???...començe a nadar més fort per a no perdre el grup on vaig.

Al cap de 15 o 20 minuts de prova apareix de repent altra vegada el Tatoo al meu costat, sorpresa ¡¡¡ anava per davant del Tatoo i jo sense saber-ho ¡¡¡

Això crec que em passà factura, jajajajaja...tan fort anava jo ??? en eixe moment el Tatoo apreta de valent i ací és quan em quede de veritat, eixe ritme si que era massa fort per a mi, si hagues continuat darrere d'ell haguera reventat segur, allí al mig la mar...continue amb un grup prou nombrós d'uns 8 0 10 nadadors, el Tatoo marxa per davant però se que a pocs metres, em dona igual, sé que amb aquell grup arribaria molt bé de temps.

De repent el grup és parteix en dos, uns van cap a la dreta i altres cap a l'esquerra, que faig jo ???

Al grup de l'esquerra veig un nadador que conec, Alex Perez del Castalia, sé que aquest va prou bé també de ritme, però...alguna cosa em diu que el grup de la dreta també em portarà a bon port, jejejejejeje.

Pensat i fet, segueixc nedant i no se perque però començe a notar que aquest grup, el de la dreta, va baixant el ritme a poc a poc, agggggrrrrr...no per favor ¡¡¡ apreteu ¡¡¡ no pareu ¡¡¡ sé que és molt egoista dir-ho però és que jo sols no podia nadar...decideixc canviar radicalment el ritme i marxar altra vegada a per el grup de l'esquerra, aquesta cossa em va fer nadar molt de rato sols, en eixe moment va ocorrer una cosa molt curiosa, em passa Chechu ¡¡¡ si si com llegiu, de veritat, un tio gran amb les ulleres blanques i el banyador de la Nucia, jo pensant i maleint, mira que cabron ¡¡¡ el que no havia entrenat en un mes ¡¡¡ després resultà ser el Moskys, un bona nadador de Benidorm que arribaria per davant del Tatoo, altre tren perdut que m'haguera portat a la platja ràpidament...ací ja vaig tirar la tovallola, el grup "lent" el veia a la meua dreta i ja era imposible enganxar a la gent que em portaren fins el meu rival.

Els últims 500m o 800m metres els vaig nadar tot sols, possant un ritme molt còmode per a mi, nadant molt a gust però amb ganes de poca batalla...així arribí a la platja amb un temps de 1h 02m i la sensació que havia perdut una gran oportunitat de guanyar al Tatoo, jejejejejeje...3 minuts per darrere del meu rival, tot un món després de vore que l'havia tingut a tir de pedra tota l'estona.


A part tot d'això estava content perque havia nadat molt a gust i les sensacions havien sigut inmillorables. Ho sé perque tot i que la mar estav prou complicada per a nadar jo no ho vaig notar apenes...més clar aigua, no ???

Tots pensareu el perque tanta rivalitat, però rés més lluny del que pareix tot és amistat i bon rotllo, ens ho passem pipa, com diuen els xiquets.
Aquesta manera de vore l'esport és molt bonica, si nos almenys per a mi, seria molt aburrit nadar entre meduses, corrents i altres coses que ets pots trovar dins la mar, no ???


ENHORABONA AMIC ¡¡¡
A L'ANY QUE BÉ ALTRA HISTORIA CONTARÉ...












8 comentaris:

Anònim ha dit...

otro año sera, el ultimo mes a entrenado duro mi amigo, jajajajajjajajajaj, mejor dicho als ultiams dos semanas.
cartwright, juan

cris ha dit...

Vinga Pau!!

Fes el favor d'animar-te que has fet una bona temporada. Ací s'acaba la temporada del mocador li diria jo, jeje , tots em plorat una miqueta.

Ara a entrenar dur en piscina per tal de deixar el pabelló ben alt als masters.

Un besset i fins prompte!

DR.TATOO ha dit...

GRAN AMIC TRIM, pues que sepas que fuistes mas tiempo de lo que yo creia por delante mia, despues de leer este post.
NOSOTROS LOS MRW LO QUE MAS NOS LLENA DE LAS TRAVESIAS SON ESTOS PEQUEÑO PIQUES..ESPERO QUE NO LO PERDAMOS NUNCA.
UN FUERTE ABRAZO DE TU COLEGA DR.TATOO...

Trim ha dit...

A ver, por partes, Juan tu amigo le da fuerte, con poco està pronto por encima de mi nivel, que le vamos a hacer...jejejejejeje.

Kris, de que tinc que animarme ??? si estic content ¡¡¡

Si més mocadors que tú és impossible utilitzar, jejejejejejeje...es coña, eh ¡¡¡

Tatoo ¡¡¡ sabes que aún quedan enceradas para rato, yo ya estoy pensando en Pinedo 2011, jajajajajajaja...

Saludets a tots.

DR.TATOO ha dit...

GRANDE ERES MUY GRANDE!!!! PERO COMO ERES ASI ACABAS DE RECIBIR UNA BIEN GRANDE Y TODAVIA ME DESAFIAS...jijij
ERES UN GRAN FAJADOR..
YO ME ESTOY PREPARANDO PARA LA DE CULLERA LOS MALDITOS 10 KM.

KRIS ha dit...

Donava la impresió q te sabia mal q te guanyaren panou!!!

en fi q te den més cera l'any qbé, i pq no sé si als masters també te'n donen q si no...

prepara't q este hivern me voras a la piscina donante vara!!

ale ale, qse preocupe el teu amic passat per aigua de tu...


Mira q no agrair-ho...

CRIA TRIM CRIA, QTE SACARAN LOS OJOS...:)

Sirenita ha dit...

Las grandes leyendas son frorjadas por tener grandes contrincantes...
Enhorabuena a los dos y lo mejor ,lo bien que los pasamos con tanto pique...jajaja
Un besote a todos

Trim ha dit...

Gràcies Sirenita, te hechamos de menos, algún dia coincideremos y tendré el placer de conocerte en persona ??? YO POR VER A LA SIRENITA EN PERSONA , MATO ¡¡¡¡

bessets guapa.