dijous, 19 d’agost del 2010

JA ESTIC ACÍ DE NOU ¡¡¡




Així em senc i això que només ha sigut una setmana. Ha sigut dur no nadar, jejejejeje, les endorfines apretaven de valent i el mono per nadar cada vegada era més gran, jajajajajaja...l'Espanya profunda te moltes coses que et poden fer canviar els hàbits, les muntanyes, les valls, els inmensos boscos, els poblets de menys de 100 habitants, els 15 graus de la nit (dormir ven tapadet), els matins sense sorroll...a canvi he fet moltes coses que falta em feien... com gaudir d'unes bones vacances amb bons amics i familia i menjar tot el que m'ha vingut en gana. El cos humà de vegades vol "alegries" i jo només li he donat el que demanava...


Ha sigut una setmana de desconexió, de descans, de càrrega, de descàrrega, de motivació, de ........, de ............, de tantes coses bones que només amb dos paraules més ho podria definir, DE LUXE ¡¡¡


Ara ja toca tornar a la "rutina" de sempre, bé, rutina de sempre no perque encara estic de vacances...


Ara toca recuperar sensacions i nadar fort per a recuperar el temps perdut per dir-ho d'alguna manera. El proper diumenge aniré a la travessia d'Antella amb ganes de fer-ho bé, però també amb l'incognita de saber com estaré després de tanta perreria.


EL DIA "B" (de Benidorm) S'ACOSTA I JA TINC EL PLA DE GUERRA PREPARAT PER A L'ILLA...


2 comentaris:

DRT50 ha dit...

ESTE POST ME HA GUSTA LA PRIMERA PART
PERO LA SEGONA, ESO DEL PLAN B,,ME SUENA A QUE NO TENS RES QUE FER AMIC..

VIVA EL DR. TATOO

kris ha dit...

jajaj, ese es mi Tatoo!! ajajaj

Vull espectacle per favor!!
Pauet espavila qsempre pots intentar-ho...

per cert cm va el marcador?

Vinga de nou a l'entrene i a per totes! Sort a Antella.

un beset,