dilluns, 23 d’agost del 2010

RECUPERANT SENSACIONS EN ANTELLA




Després d'un temps de poca activitat toca fer tot el contrari, tornar al bon camí (per dir-ho d'alguna manera) i entrenar fort, el passat diumenge començà eixe periple a Antella, dos dies després de tornar del viatge em vaig aventurar a tornar a competir, sabia que no era el millor moment per a fer-ho però no hi havia cap altre moment si volia nadar amb pressió abans de Benidorm.

La travessia d'Antella crec que no defraudà a ningú, un paratge inmillorable per a nadar, sense ones, corrents, meduses, aigua a 23º-24º, o siga perfecte, etc...


En l'eixida tenia al costat al gran Rafa Turís, em va sorprendre molt la seua eixida, rapidissima...només escoltar el xiulet d'inici començe a nadar de menys a més, incrementant el ritme per intentar agafar un bon grup on poder nadar a gust. Eixe grup tardà en arribar ja que vaig cometre un error de principiant, vaig nadar els primers 500 metres pel mig del riu, o siga, per on més corrent feia, el gros de la gent incluint als primers o feren totalment pegats a la vorera del riu ja que segons els piraguistes deien que per ahí hi havia menys corrent, jo com sóc més xulo que ningú no vaig escoltar aquest consell i anava com els salmons riu amunt, jejejejejeje...


A la fi i després de trobarme millor del que m'espererava vaig completar els més de 2700m en 49 minuts, les sensacions foren bones, vaig poder nadar fort tot el temps, els braços varen respondre de meravella, és més, crec que podria haver baixat un parell de minuts si haguera estat intel.ligent al principi. Em vaig quedar amb ganes de més, eixe més el trobaré a l'Illa el proper diumenge 29...


TATOO ¡¡¡ SABES QUE TE COSTARÁ MUCHO DEJARME DE RUEDA AL DOMINGO, ES MÁS, HASTA LA EXTENUACIÓN PIENSO SEGUIRTE (si puedo)...jejejejejeje.


5 comentaris:

DR.TATOO ha dit...

Por lo que he entendido vas de sobrao por la vida, todo el mundo nadando a favor de corriente y tu por el mig..si es que luego dicen que el tato es xulo, per el TRIM es mas.

Ya estas comenzado la guerra psicologica eh campeon, pero no podras.
TE VOY A REVENTAR MAMON..LA MIRADA DEL TIBURON DE BENIDORM TE ACECHA

KRIS ha dit...

49? eres poc roin!! tenies q haber fet 40 per lo menos.. en corrent i tot!!

Xe ara ja tinc clar qde veres eres un cangrejito, de riu pero cangrejito... :)

jaja

TATOO NO LE TEMAS ESTE ESTA QMAO DE TANTO JAMON Y CHORIZO ESPAÑO-PROFUNDO... JAJAJa:)

Trim ha dit...

Si dona si, 40 no, 38' 20'', darrere de Jose Luis Larrosa...jejejejejeje, que voldria jo ¡¡¡

El cangrejito te ganes de guerra ¡¡¡ me posat el disfras de tauro per al diumenge...

Vinga crak's ¡¡¡

wiily ha dit...

trim comfio plenamente en ti!!!

el domingo cera al tatoo y el barça lider!!!

Trim ha dit...

Eso es saber apostar y lo demas son tonterias, jajajajaja...

Gracias.

Has visto Tatoo ¡¡¡ no estoy solo, aun hay gente que cree en mi, jajajajajaja...