divendres, 5 de setembre del 2008

L'altre dia jo nadant......

Doncs si, l'altre dia vaig pensar, i si grabe un video meu per baix l'aigua..... pensat i fet, agafí la càmera d'un cosí meu i amb l'ajuda d'un dels monitors de la piscina varem grabar uns segonets molt interesants de com s'ha de nadar de crol.

Al diumenge en Cullera pense nadar igual de rapid......que ningu és posse per davant.

Vullc dir també que si en algun moment penseu que el del video és Ian Thorpe, és mentira, no és ell, soc jo, ell no te tant d'estil a l'aigua, jejejeje.



Com podeu vore no es tan dificil, no ????

Només hi ha que naixer a Australia, medir 1'90cm i utilitzar un 52 de sabata.....

A poc a poc....algun any podrem dir, vaig igual que Ian Thorpe ¡¡¡¡¡

Mentres tant, seguirem disfrutant de la natació, de les travessies, dels amics que fas per tot arreu....en fi, ja voldria Ian Thorpe, passar-s'ho tan bé nadant com nosaltres.....jajaja.

1 comentari:

Anònim ha dit...

pues yo no noto la diferencia entre IAN THORPE y TRIM THORPE-
y yo que pensaba que la piernas no se movian??? asi cualquiera jejeje..