dijous, 25 de setembre del 2008

Resum de la temporada de travessies 2008

Aquest any ha segut any de moltes travessies, al menys per a mi, abans sols nadava dos o tres proves com a molt, enguany crec que han segut 9 les travessies, haguera arribat a la mitja dotzena si no fou pel viatge del mes d'agost, encara que no em sap gens de mal.

Tot començà pel mes de juny a Pinedo (1.700m), l'hivern havia segut llarg i la gent del club i coneguts de la piscina ja tenien ganes de nadar la primera travessia del any.....

Aquesta travessia és per a no traure conclusions ja que al menys per a mi no va ser reflexe del meu estat físic, aquestos primers 1700 metres son per trencar el gel de la mar, jejeje.

Després vingué Guadalest(2.200m) i Sueca, la prova de nova creació organitzada per el CN Alcoi al mateix Pantà de Guadalest deixà molt bona imatge a tots, enhorabona als organitazadors i repetiu l'any que bé.

De la prova suecana que voleu que vos diga, per a mi es "LA PROVA" per excel·lència, la del meu poble, la que sense dubtes ho dones tot per a quedar sempre bé (sempre que es pot,clar), enguany amb canvi de traçat i nova arribada a la penyeta del moro de les Palmeres, total 2700 metres......

Al dia seguent de Perelló-Palmeres(2.700m) vingué la del Port de Valencia(2.000m), nou traçat (allargat respecte anys anteriors) de 2000 metres, la Federació Valenciana enguany si que ha volgut demostrar que encara te un xicotet coret amb l'assumpte d'Aigües Obertes posant xip a tots els participants i procurant que no faltara de res, seguiu així ¡¡¡¡¡

A les dues setmanes vingué la Baixada de l'Ebre(15.700m), aquesta prova enamora a tots els que la naden per primera vegada, al menys a mi sí....enguany ha estat un tant especial ja que anàvem de guies d'un company meu de feina que debutava al món de les travessies(quin debut ¡¡¡).

Entrem ja al mes d'Agost, abans de marxar de viatge ens deixem caure per Cullera(2.500m) per a nadar la prova que em va vore debutar ja fara uns 7 anys.....buffff.

Enguany per primera vegada no puc nadar a Gandia perque em pilla fora, tampoc a l'Albir, la tornada del viatge és fa prou dura ja que estar sense nadar més de vint dies es nota.

Benidorm(3.800 metres) és la prova que tocava nadar després del paró vacacional, les sensacions son bones encara que volia fer-la sense preses ni temps ni res, disfrutar, i tant que va ser així, aigües cristalines i una mar queta com una bassa de reg, jejeje, de les travessies més boniques que he fet mai.

La prova de foc vingué a principi de setembre amb la travessia de la Badia de Cullera(6.500m), em feia molt que pensar dies abans de fer-la, no sabia si estava en condicions de nadar més de dos hores, a la fi vaig participar i ho vaig passar molt be, vaig acabar millor del que em pensava amb uns dignes 2h 15m aprox.....

La cloenda de la temporada vingué de la mà de la travessia nocturna de Cullera(700m), aquesta prova és la manera ideal d'acabar l'estiu, un ambient de luxe i un soparet a la vora de la mar......que més podem demanar ???

Enguany cap picada de medusa, jajaja i no sera perque no hi havien als litorals valencians, jejeje.
Ara, a correr a peu i a jugar a basquet, la piscina la deixarem durant uns dies, ja tornarem a nadar a poc a poc i amb més ganes si cal......